• Maar ik mag naar Cinema Bizarre 22 September! :'D

    Dat word mijn 1e concert allertijden,
    en ik ben zooo blij!
    Nu alleen nog mijn kaartjes bestellen and done!^^

    Ik moet die dag wel gewoon naar school.
    En nou maar hopen dat ik die dag niet tot 10 over 4 moet! XD

    I'm sooo happy! :'D


    -

    Leuk, veel plezier!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    jaloers .

    [ bericht aangepast op 28 juli 2009 - 18:32 ]


    it's true; i love you.

    Fortune schreef:
    Leuk, veel plezier!.


    None but ourselves can free our minds.

    Je bent nog maar net fan en gaat al naar een concert van hen. Ghaha. Veel plezier met je allereerste concert. Clouseau was mijn allereerste concert, gha, ik weet nog dat ik dat kei leuk vond, ik was toen 10. Ghaha. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Je bent nog maar net fan en gaat al naar een concert van hen. Ghaha. Veel plezier met je allereerste concert. Clouseau was mijn allereerste concert, gha, ik weet nog dat ik dat kei leuk vond, ik was toen 10. Ghaha. :Y)

    Weetje wat het is, ik luister al bijna een jaar naar CB. Maar ik was nooit echt 'fan' maar ineens sloeg dat over en nu ben ik een beetje gek van hun :$

    IOk heb Clouseau laatst live gezien op het parkfeest in Oosterhout. Die gasjes zijn echt gaaf man! XD


    -

    echt Cinema Bizarre is vet<3 ik heb ze 10 juli gezien :D

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Weetje wat het is, ik luister al bijna een jaar naar CB. Maar ik was nooit echt 'fan' maar ineens sloeg dat over en nu ben ik een beetje gek van hun :$

    IOk heb Clouseau laatst live gezien op het parkfeest in Oosterhout. Die gasjes zijn echt gaaf man! XD

    Ik heb ze ondertussen al 6 keer live gezien. Ghaha. Maar mijn mama en tante zijn er grote fan van, en als mijn nicht mee gaat ga ik ook mee voor de fun. Maar ik ga ook elk jaar naar TMF-awards dus daar zijn ze ook altijd he, en al die Belgische artisten ook. :')


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Ik heb ze ondertussen al 6 keer live gezien. Ghaha. Maar mijn mama en tante zijn er grote fan van, en als mijn nicht mee gaat ga ik ook mee voor de fun. Maar ik ga ook elk jaar naar TMF-awards dus daar zijn ze ook altijd he, en al die Belgische artisten ook. :')

    Whaha Clouseau is wel vette lol jonge, 'daar gaat ze' vind ik mooi :']


    -

    Coowl. (a')
    ik hou totaal niet van CB, maar ben wel blij voor je! :'D


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    wajooh,, ik mag niet dan omdat het dan school is =[
    achja vet coowl voor jou !! ^^ :D
    veel plezier :D.


    Nvt

    Haha, leuk voor je (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb mijn kaartjes via de mail gehad!
    Ze zijn ook nog eens 10% korting waard op hun CD in z'n winkel ik Utrecht.^^


    -

    meld je die dag gewoon ziek o.o
    maaaaar veel plezier :'D


    ok

    Gheheh wat stoer voor je! Ik ga ook gaan in Utrecht en ook in Berlijn!


    Wie du mir, so ich dir.