• Met nadruk op misschien. Ik heb namelijk een idee, maar het ideetje staat nog in zijn kinderschoenen, ik wou jullie mijn idee laten lezen, om te weten wie het aanspreekt, maar het kan nog wel even duren voordat ik er een story van maak.

    Sanne is een meisje van 16, ze is doodziek ze lijd al jaren aan de ziekte leukemie. Fleur is 11, ze heeft dezelfde ouders als Sanne, ze is haar zusje. Fleur is niet ziek, maar ze heeft al ontelbaar veel operaties, transfusies en injecties ondergaan om haar zus te helpen tegen leukemie te vechten. Fleur is geboren als donor voor haar zus. Nu Fleur 11 jaar oud is, en begint te begrijpen waarom ze eigenljk bestaat, neemt ze een grote stap in haar leven. Ze klaagt haar ouders aan over de rechten van haar eigen lichaam.


    Orgineel?

    Oke, waarom ik het nog niet ga schrijven is omdat ik eerst info op wil gaan zoeken, over de ziekte leukemie, ik vind dat je niet zomaar iets kan schrijven als je niet weet waar het over gaat, dus dat duurt nog wel even.

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wauw, Ivy, dat moet je zeker doen. Ik verwacht er veel van, en ik zal hem zeker gaan lezen.

    Je moet het echt schrijven.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dat lijkt op een film waarvan ik net een voorstukje van heb gezien :P. Maar een heel mooi idee, zeker doen!


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Het is origineel, maar, inderdaad, zoals je zelf zegt kan je beter eerst dingen opzoeken voor je er over schrijft.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    DirtyDiana schreef:
    Dat lijkt op een film waarvan ik net een voorstukje van heb gezien :P. Maar een heel mooi idee, zeker doen!


    ^^, Nja oke, ik geef toe niet helemaal door mij verzonnen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oo die moet je zeker doen =]


    <'3

    Die moet je zeker doen ;o


    Only losers can act the way you do

    zeker doen! ö
    en ik ga hem lezen.
    echt leuk idee! :'D


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Jaa moet je doen! (:


    *

    doen!
    hij is erg origineel en ik ga hem zeker maken!
    als je hem hebt wil je het dan laten weten?


    dream, dare, fly!

    Doen. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'