• Ja, hier zijn we weer met die typische rollen verdeling. :Y) Goed, ik zoek nog een aantal mensen voor mee te spelen in het verhaal...

    'You're so gay and you don't even like boy's'.

    De serie is van mij en een vriendin maar aangezien zei op vakantie ik moet ik dit even regelen (: Oke, wie wil meespelen... vult dit even in.

    Naam?
    Leeftijd?
    Uiterlijk?
    Karakter?
    Positieve eigenschappen?
    Negatieve eigenschappen?
    Wat wil je zijn in het verhaal? Georg Listing's liefje - Gustav Shäfer's liefje - Kevin Jonas's liefje - Joe Jonas's liefje - Nick Jonas's liefje - Andere...

    * Doorstreep wat fout is (':

    En dan heb ik ook nog een vraag aan de Jonas Brothers fan's. Ehm, ja... ik ben nu niet betaald een fan en omdat in dit verhaal die jongens meespelen heb ik een paar foto's van hun nodig. Wie wil er zo vriendelijk zijn om een paar foto's van hen te sturen via msn? Laat dat dan even weten in een Pb'tje en dan geef ik je mijn mailadres wel (:

    Moest jij een rol krijgen in dit verhaal, laten wij jou dat zeker en vast weten :Y)


    You'll never ever ever be mine.

    Aaah, de titel sprak me aan.
    Dat Jb gedeelte niet.. >.<
    Sorry..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Naam Kim

    Leeftijd 19

    Uiterlijk groene/bruine ogen, licht bruin haar tot haar schouders, niet te slank, 170 cm, TongPiercing.

    Karakter lief, sportief, behulpzaam

    Positieve eigenschappen? Sportief

    Negatieve eigenschappen? Snel verlegen

    Wat wil je zijn in het verhaal? Georg Listing's liefje - Gustav Shäfer's liefje - Kevin Jonas's liefje - Joe Jonas's liefje - Nick Jonas's liefje - Andere...

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 12:56 ]

    Naam? Nathalie
    Leeftijd? 18
    Uiterlijk? Donkerbruin haar, grijze ogen, slank, 169 cm
    Karakter? Is positief ingesteld, vaak heel vrolijk op momenten dat het verkeerd uitkomt. Is niet vaak depressief te zien, maar als het wel zo is, is het gelijk goed depressief
    Positieve eigenschappen? Steekt iedereen aan met haar poitieve manier van doen
    Negatieve eigenschappen? Heeft vaak de verkeerde emotie op het verkeerde moment
    Wat wil je zijn in het verhaal? Georg Listing's liefje - Gustav Shäfer's liefje - Kevin Jonas's liefje - Joe Jonas's liefje - Nick Jonas's liefje - Andere...


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Naam? Lindsey
    Leeftijd? 16
    Uiterlijk? Lichtbruine ogen,half lang blond haar,1m67
    Karakter? lief,met een pittig kantje,kan snel met andre omgaan,maakt snel vrienden
    Positieve eigenschappen? wil altijd met alles helpen
    Negatieve eigenschappen? vaak negatief over zigzelf
    Wat wil je zijn in het verhaal? Georg Listing's liefje - Gustav Shäfer's liefje - Kevin Jonas's liefje - Joe Jonas's liefje - Nick Jonas's liefje -

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 21:21 ]


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Naam ; London Milton
    Leeftijd 16
    Uiterlijk ;heel dun lang blond style haar,zee blauwe ogen 1 68
    Karakter;mean,maar aardig tegen vrienden,houdt van zoenen en flirten,maakt snel vijanden maar ook vrienden ,ze is een echte bijenkoning.ze is ook nogal dom en lomp
    Positieve eigenschappen;ze kan heel aardig en zorgzaam zijn.
    Negatieve eigenschappen; ze is heel snel gemeen ,zegt alles wat ze denkt en is onzeker over haar postuur,en pest snel mensen.
    Wat wil je zijn in het verhaal? Georg Listing's liefje - Gustav Shäfer's liefje - Kevin Jonas's liefje - Joe Jonas's liefje - Nick Jonas's liefje - Andere...


    Smart has the plans , stupid has the stories.