• Helleuw
    Ik ben nu bezig met mijn haar te ontkleuren, ik heb boven blond, en onder zwart (wat ondertussen bruin is geworden) en dat wil ik eruit hebben zodat ik een andere kleur kan nemen. Maar, het zit er nu al 35 minuten in en het word niet lichter O.O Hoort dat ofzo? Ik heb het bij de kapper zwart laten verven met kleurspoeling ofzo, 2 of 3 maanden geleden. Zie je pas dat het lichter is nadat je het hebt uitgespoeld, want nu ziet het er echt nog donkerbruin uit.
    Dankje X_X


    Your make-up is terrible

    ik had zwart kleurshampoo en ik heb het bij de kapper ontkleurd omdat ik blond wou maar het werd ros --'
    ja dat is normaal dat het bruin word want bij mij hebbe ze het 2 keer ontkleurd en dat is ongeloofelijk slecht voor je haar


    Magic never ends.

    Op het doosje stond trouwens dat het 4 tot 6 tinten lichter moet worden.


    Your make-up is terrible

    DropKick schreef:
    ik had zwart kleurshampoo en ik heb het bij de kapper ontkleurd omdat ik blond wou maar het werd ros --'
    ja dat is normaal dat het bruin word want bij mij hebbe ze het 2 keer ontkleurd en dat is ongeloofelijk slecht voor je haar


    Het was al bruin, het lijkt alleen maar iets donkerder omdat het nattig is. Niet lichter.


    Your make-up is terrible

    Dat lichter komt wel als je het uitgespoeld hebt. Je hebt een grote kans dat het orangje word. -spreekt uit ervaring-


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Awh, dat heb ik ook. Nouja, er zit niet veel anders op dan het eruit te laten groeien, of misschien heel veel blonde highlights te zetten.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Het was al bruin, het lijkt alleen maar iets donkerder omdat het nattig is. Niet lichter.

    Hmm, mssn moet je het nog is proberen?
    mja da spul van de kapper is altij sterker dan van gwn in de winkel.


    Magic never ends.

    Ik heb het net eruit gespoeld x'D Mijn blonde har is vet lichter, het paars dat er bijna uitwas is roze geworden en het bruine is 1 tint lichter nu. Op sommige plukjes na, die zijn lekker oranje, dus mijn haar is nu echt een kleurboel x'D


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Ik heb het net eruit gespoeld x'D Mijn blonde har is vet lichter, het paars dat er bijna uitwas is roze geworden en het bruine is 1 tint lichter nu. Op sommige plukjes na, die zijn lekker oranje, dus mijn haar is nu echt een kleurboel x'D

    en in welke kleur wou je het eiggelijk? x'D


    Magic never ends.

    DropKick schreef:
    (...)
    en in welke kleur wou je het eiggelijk? x'D


    Ik had gehoopt dat het op z'n minst donkerblond/heel licht bruin zou worden x'D


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Ik heb het net eruit gespoeld x'D Mijn blonde har is vet lichter, het paars dat er bijna uitwas is roze geworden en het bruine is 1 tint lichter nu. Op sommige plukjes na, die zijn lekker oranje, dus mijn haar is nu echt een kleurboel x'D

    Whaha, vet kewl man! (cool)

    Maar als je er echt van af wil,
    moet je toch naar de kapper denk ik^^


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Whaha, vet kewl man! (cool)

    Maar als je er echt van af wil,
    moet je toch naar de kapper denk ik^^


    Ja, zei men moeder ookal x'D Maar ik heb het al 3 maanden geleden daar laten verven, zal ze niet zo superblij mee zijn


    Your make-up is terrible

    Oow waar kan je dat kopen dan? Kruidvat?
    ik dacht dat dat enkel bij de kapper kon Ö
    Dus ik laat mijn bruin eruit groeien.. want ik wil weer blond.. maar dat gaat zooo traag.

    Als je haar echt zwart is, zul je het op zijn minst twee tot drie, misschien zelf 4 keer moeten ontkleuren. En dan gaat het eerst oranje worden voor het weer lichtblond/blond is ><


    Bored.

    MACRISTINE schreef:
    Als je haar echt zwart is, zul je het op zijn minst twee tot drie, misschien zelf 4 keer moeten ontkleuren. En dan gaat het eerst oranje worden voor het weer lichtblond/blond is ><


    Nee, het was ondertussen bruin, dus ik denk dat ik het nog 1 keer moet doen.

    @TOMponn
    Je kan het gewoon bij elke drogist krijgen, moet je kijken bij het blond.


    Your make-up is terrible