• Morgen krijg ik eindelijk! Na een week (ja ja ik stel me aan) Mijn stoupakis schilderij weer terug. Ik moest hem vorige week namelijk inleveren bij de schilders winkel zodat ze er een mooie op maat gemaakte lijst omheen konden bouwen. En moren kan ik hem eindelijk ophalen!

    Stiekem heb ik wel een dure smaak want binnenkort hangt aan mijn muur al voor meer als 1000 dollar aan schilderijen [/ja ik ben gestoord dat wisten we al.]

    Dus om dit topic nog even nuttig te maken, wie koopt er ook vaker schilderijen/tekeningen van artiesten/what so ever. Die behoorlijk prijzig zijn waardoor je geen geld meer over hebt voor andere dingen :Y)?!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 22:51 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Sunflower schreef:
    Ik ben niet zo gestoord als jou.
    :9~
    neegrapje,
    ik hou gewoon niet zo van schilderijen.


    A. ikmisje.

    Sunflower schreef:
    Ik ben niet zo gestoord als jou.
    :9~
    neegrapje,
    ik hou gewoon niet zo van schilderijen.
    Hahah nee, en al zou je in de buurt komen dan vind ik dat al heeeel knap. :Y)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 22:41 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Nope ik ben niet zo kunstig enzo ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Nee, ik koop die dingen nooit.
    Maar die jij net gekocht heb is vet mooi <3


    Sweet dreams will come true.

    xSTARGIRL schreef:
    Nee, ik koop die dingen nooit.
    Maar die jij net gekocht heb is vet mooi <3
    Ja stoer he! Ik heb er nog een van hem. Daar zal ik binnenkort ook is een foto van online zetten. En ga volgende maand (als ik genoeg geld heb :') ) een nieuwe erbij kopen. Ook van hem. Hij is echt geweldig. Hij maakt zo'n prachtige dingen!!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb een schilderij van twee dolfijnen op mijn kamer. (x ; voor de rest niets.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik koop zo een dingen niet, dan geef ik mijn geld wel aan andere dingen uit. Nu ja, ik ben nu toch blut, altijd trouwens.


    Some people make the world special just by being in it

    Dat soort dingen koop ik niet, maar die van jou vind ik geweldig o.o


    ok

    Ik vind schilderijen meestal zo saai x'D
    Maar dat schilderij van jou is hip ;o Alleen die padden/kikkers zijn eng :|


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik koop geen schilderijen. Dan ga ik liever naar een museum om er te zien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Gaaf schilderij : D!
    Ik wil binnenkort wat prints en postertjes van kunst kopen voor aan mn muurtjes, maar ik kan en mag er niet te veul aan uit geven, en ik wil er veeeeuuul. Dat wordt nog lastig ;P


    Mew <3

    Ik niet, ik spaar mijn geld voor Alexander cadeautjes. :Y)

    Prodigy schreef:
    Ik niet, ik spaar mijn geld voor Alexander cadeautjes. :Y)
    Gheheh weet je al wat je gaat geven? Zolang je maar geen sloffen klompen gaat geven, want dat is al mijn idee! :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Euh; er hangt alleen een amateur schilderij in mijn kamer. Van een schilder genaamd Anneli xp


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Alysse schreef:
    Ik koop zo een dingen niet, dan geef ik mijn geld wel aan andere dingen uit. Nu ja, ik ben nu toch blut, altijd trouwens.

    Hihihi, same here. _O_