• Hallo. Ik heb een nieuw deeltje geschreven in mijn cattegorie van stand alones. Deze keer gaat het over iets waar ik al een hele lange tijd mee zit. Als ik er aan denk krijg ik tranen in mijn ogen,omdat ik er echt verdriet over heb. Ik weet dat het niets speciaals is. En dat ik misschien overdrijf. Dat een miskraam dood normaal is in deze wereld. Maar toch mis ik hierdoor een stuk uit mijn leven. Dat me veel verdriet doet,omdat ik toch wel een zusje/broertje verloren heb dat ik nooit heb gekent. Dus zouden jullie mijn SA willen maken? http://www.quizlet.nl/chapters/35573/ik-mis-je/

    Ik zal hem maken.
    En miskraam is echt niet gewoon doodnormaal, is heel erg (:
    Sorry voor je broertje of zusje.

    Veel sterkte, <3

    Het klinkt mooi, maar ik ga hem niet lezen. Het is mooi dat je zoiets schrijft.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Veel sterkte!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Bedankt iedereen.<3

    Mijn moeder heeft ook een miskraam gehad, gelukkig eigenlijk anders was ik niet geboren aangezien ze een maand na de miskraam zwanger werd van mij >< Maar ik ga hem wel lezen.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Mijn moeder heeft ook een miskraam gehad, gelukkig eigenlijk anders was ik niet geboren aangezien ze een maand na de miskraam zwanger werd van mij >< Maar ik ga hem wel lezen.

    Dan moet het voor jouw toch raar zijn,niet? Als je er dan aan denkt?

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Dan moet het voor jouw toch raar zijn,niet? Als je er dan aan denkt?


    Ja, ik heb me net als jou wel eens afgevraagd hoe die zou zijn, of het ook een meisje was, en hoe het leven zou zijn met iemand in plaats van mij.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Mijn moeder heeft ook een miskraam gehad, gelukkig eigenlijk anders was ik niet geboren aangezien ze een maand na de miskraam zwanger werd van mij ><





    Bij mij wasda ook; mijn mama heeft ook een miskraam gehad en dan werd ze zwanger van mijn zus; en daarna van mij; dus moest ze geen miskraam gehad hebben; was ik er ook niet geweest. (:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 21:06 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Mijn mama heeft ook een miskraam gehad, ze was best al ver geloof ik. En nja, t was een jongen. Dat weet ik nog, maar als het geen miskraam was. Dan was ik niet geboren. Dusja


    Don't let 'em say you ain't beautiful.