• Over 3 dagen komt mijn tante over uit Griekenland voor 3 weekjes, het is de zus van mijn overleden moeder. Mijn echte moeder is een paar uur na mijn geboortje overleden, en nu ben ik bang dat ze het me kwalijk gaat nemen. Ik denk er wel eens vaker aan, en ook dat mijn vader me het kwalijk neemt. Mijn vader is wel gelukkig met mijn stiefmoeder, en ze hebben samen ook al 3 kinderen, maar ik heb het gevoel da thij mijn echte moeder nooit zal vergeten, en ik voel me daar kut onder. En ik vind het helemaal vreselijk als hij zegt dat ik steeds meer op mijn moeder ga lijken. En dan denk ik hoe moet hij zich daaronder voelen?

    Nouja, sorry dit moest even.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Laat het maar over je heen komen, jij kon er niets aan doen. Ik weet zeker, dat je moeder, hoe dan ook, bereid was voor je te sterven, en dat dit een mooi eind aan haar leven was. Waarschijnlijk heeft ze je toch nog gezien? Liefje, maak je niet zo druk, het komt wel goed.

    geeft helemaal niet. :]
    is goed dat je het verteld.

    -maar wat kun jij er aan doen?
    je moeder is niet veel later na joun geboorte overleden. joun ouders hebben er zelf voor gekozen om een kind te nemen (toch?) en jij wordt geboren en je moeder overlijd. jij wou dit toch ook niet? en je kunt er verder ook niks aan doen.
    komt wel goed. :]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 20:45 ]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Het is wel normaal dat je vader je moeder niet kan vergeten, hoor. Maar dat is helemaal niet jouw schuld, en dat weet je vader ook wel. Volgens mij neemt echt niemand het je kwalijk. Het is helemaal jouw schuld niet, hoor, ookal was het bij je geboorte. Wat kan jij d'r aan doen? Niks, dus je hoeft je niet zo kut te voelen.
    Veel sterkte.

    Ik vind dat zo erg voor jou dat je je moeder nooit gekend hebt. Veel sterkte. Maar jij kan er toch niet aan doen dat het zo afgelopen is. Probeer er niet heel de tijd aan te denken. Dat zal je wel beter doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Ik vind dat zo erg voor jou dat je je moeder nooit gekend hebt. Veel sterkte. Maar jij kan er toch niet aan doen dat het zo afgelopen is. Probeer er niet heel de tijd aan te denken. Dat zal je wel beter doen.

    Maar het voelt wel alsof ik er iets aan kon doen, daar kan ik nou eenmaal niets aan doen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.