• Voor de DieHardFans die tot over hun oren verliefd zijn op Taylor Lautner, is er slecht nieuws. Taylor is terug bij zijn ex-vriendin/Jeugdliefde Sara Hicks. Gisteren (22-07-2009) zijn ze samen gezellig achter Mexicaans eten gegaan, en dan naar zijn huis. Als een echte Gentlemen betaalde Taylor het eten.
    Een paar foto's van dit uitstapje van het gelukkig koppeltje: http://justjared.buzznet.com/gallery/photos.php?yr=2009&mon=07&evt=lautner-hicks&pic=taylor-lautner-sara-hicks-07.jpg
    http://justjared.buzznet.com/gallery/photos.php?yr=2009&mon=07&evt=lautner-hicks&pic=taylor-lautner-sara-hicks-10.jpg


    If you lose a moment, You might lose a lot

    Ze is echt knap.^^


    ok

    ik ben blij voor hem (:


    Sweet dreams will come true.

    tamere schreef:
    Ze is echt knap.^^
    idd. en ze heeft mooie haartjes. ik wil haar haartjes (maar dan wel in mijn eigen haarkleur ;'D)


    Sweet dreams will come true.

    Die is keiknap ö
    Ik ben blij voor hun, zolang Taylor maar gelukkig is zeker :)

    Mooi meisje.
    + Ik kan geloven dat het voor de die hard fans heel hard aan komt.

    ik vind dat Selena Gomez beter bij hem past (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    zij is mooier dan hij :X


    -

    Wat lief!.
    Zij is knap!


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Is ons Kimmy niet verdrietig xD, den grootste DieHardFan van Taylor Lautner dat ik ken heeft dit topic'je geschreven xD

    fijn voor hem :')


    Some people make the world special just by being in it

    i want her hair!!!


    Here I Am

    Wat een mooi meisje en wat een mooie jongen en wat leuk voor hem en haar ;D


    Only losers can act the way you do

    alles kan kapot (duivel)

    nee grapje maar ze is inderdaad knap ja, :( en ik ben zo verliefd op taylor (huil)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    (huil)
    Jongens,als zij er morgen niet meer is, verdenk mij dan niet!

    ps. Nu weet ik hoe Alysse zich voelt
    :X


    The soul needs autumn.

    JloveTH schreef:
    alles kan kapot (duivel)

    nee grapje maar ze is inderdaad knap ja, :( en ik ben zo verliefd op taylor (huil)



    Idd Alles kan kapot(duivel) Evil plan.
    Maar weet maar dat dat binnenkort uit is, ik heb daarstraks een artikel gelezen dat die vaak ruzie maken over het feit dat Taylor de wereld rondreist om filmen op te nemen, en dat het al een paar keer is uitgegaan en dat zijn vader totaal tegen de relatie is omdat ze Taylor al vaak heeft pijn gedaan. Dus al het aan de vader ligt is het rap uit, en taylor heeft al eens in een interview toegegeven dat hij vaak doet wat zijn papa zegt xD
    x