Expression schreef:
Sorry maar hoe kan je in hemelsnaam Cullencest hebben? Ze zijn geen échte familie... En ik weet niet of je de boeken hebt gelezen, maar er zijn maar enkele keren dat er veranderingen bij een vampier plaatsvind [dus dat hij verliefd wordt en dat gebeurt altijd in paren] en die veranderingen zijn blijvend dus het zal echt niet zo zijn dat Jasper [of wie dan ook] ineens verliefd wordt op een ander... Sorry dat moest ik kwijt, o ja en ik heb een stukje gelezen, maar vampieren hebben geen blauwe of groene ogen, zodra ze veranderen worden hun ogen helderrood, als ze op dieren jagen worden ze langzaam goud/brons kleurig en daarvoor amber, anders blijven ze rood dus tja... Eeuwg ik heb nog veel meer comentaar maar ik laat het hier maar even bij...
Muwhahaha wat een gezeik sorry x'D
Omgawsh, net zoals het meisje onder jou heeft gezegd, het is toch maar fantasie! Als ik een koe wil laten vliegen, dan doe ik dat toch? Het is Cullencest omdat in mijn verhaal ze echt familie zijn, geen bloedverwanten, maar gewoon stieffamilie zonder paren. En ik heb de boeken niet gelezen en zal het ook nooit doen want het is gewoon niet mijn lees typ. En waarom de ogen blauw zijn? Omdat het haar geschenk is. Dat weet ik dan wel van de boeken, dat ze allemaal een geschenk hebben. en dat s dan ook niet de enigste geschenk. Waarom word je zo boos hier over? Het zijn toch maar verhalen? Het is mijn fantasie, en mensen vinden het leuk.
Slowly floating to the sky...