• Ik ben nodig toe een nieuwe vrienden denk ik ><
    Ik word de laatstetijd alleenmaar genaait, en niemand komt zij afspraken meer na.. ><
    De eene zeg constand op het laatsten af..
    de andere Gaat naar Mij Vriendin voor het eerst meeten,, terwijl we hadden afgesproken dat Samen te doen!!
    En Vandaag zou ik met me vriendin naar Amsterdam Dungoun en Madam Yusoe gaan..
    word ik een uur vann tevoren gesemest,, dat ze niet kan omdat ze wat leuks met de vader gaat doen... *In andere worden: Heb geen zin*
    En het zijn er maar 3 ja,, maar meer vriednen heb ik ook niet...
    naa het zal wel aan mij liggen zekker,, niets voor niets dat ik geen vriednen heb, en die ik heb me aleen maar kunnen laten zitten ofzu..

    Sorry moest ik even kwijt..
    Xx.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 8:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wat kut voor je :x
    In ieder geval veel sterkte..

    Ik voel me door sommige personen ('vrienden') ook weleens genaaid. Maar dat zijn dan geen echte vrienden als je erover nadenkt. Het zijn gewoon mensen 'waarmee je het wel kan vinden'. Als ik nadenk dan heb ik 4 échte vrienden. En voor de rest iets van 25 mensen die ik echt mag (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik kan het me wel voorstellen. In negen van de tien gevallen zijn mensen smerige achterbakse beesten (en ja iedereen die zich nu aangesproken voelt, weet zelf wel hoe laat het is) die anderen enkel gebruiken wanneer het hen uitkomt zodat ze maar niet alleen hoeven te zijn. Maar als het nou is aanspreekbaar maakt, dat je je een beetje in de steek gelaten voelt. In ieder geval op een verzichtige manier, om te voorkomen dat ze kwaad worden ofzo. Vind het wel lullig voor je, want ja dat ken ik wel.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat ken ik van ergens van. maar goed, is nog steeds erg kut voor je!
    En 'k hoopte dat het nu eenmaal niet zo was, maar volgens mij gebeurt zoiets bij iedereen wel eens een beetje =/.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wat zielig voor je ;o. Ik raak de laatste tijd ook steeds meer vrienden kwijt, volgens mij. Maar ik weet dan wel wie mijn échte vrienden zijn.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Wat zielig voor je ;o. Ik raak de laatste tijd ook steeds meer vrienden kwijt, volgens mij. Maar ik weet dan wel wie mijn échte vrienden zijn.


    None but ourselves can free our minds.

    Doe al die leuke dingen dan alleen. Wie heb je er nog voor nodig?
    Soms heb je op je eentje veel meer fun dan met zulke nepvrienden.


    Where there is a sea there are pirates...

    Dat is echt wel kut voor je. Maar tegenwoordig is het ook moeilijk om nog goede vrienden te zoeken die er altijd voor je zijn en die je niet van die rotstreken naaien. Maar dan moet je wel weten de mensen die dat dan doen,jouw vriendschap gewoon niet waart is,en je toch betere vrienden kunt krijgen als hun ;O Want wat ze jouw doen,dat is gewoon rot.

    Ik ken dat. Ik werd ook gebruikt door mijn vroegere beste vriendin, voor het naar school fietsen 's ochtends en met de bus, zodat ze niet alleen hoefde. En na een paar maanden was ik het zat, want ik werd gebruikt. Ik heb nu veel leukere vriendinnen die wél om me geven, en we hebben met z'n 3en heel veel gemeen. Het enige wat je moet doen, is jezelf zijn, en je zult zien dat je dan échte vriendinnen krijgt. Wil je deze vriendschap niet verliezen, praat dan met ze. Reageren ze boos, dan zou ik ze laten want als ze al boos worden als je met ze wil praten dan zijn ze niks meer waard. Veel sterkte ermee, en wil je praten, dan kan je altijd in mijn GB iets plaatsen of PB =). Nogmaals veel sterkte ermee <3.


    you're my favourite part of the day ~

    Blondine schreef:
    Wat zielig voor je ;o. Ik raak de laatste tijd ook steeds meer vrienden kwijt, volgens mij. Maar ik weet dan wel wie mijn échte vrienden zijn.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.