• June, een zeventien jarig meisje zit in een 'vriendenclub' op een dag besluit Chanel, leidster van de 'club', een meisje het leven zuur te maken door haar verliefd te laten worden op een jongen. Die jongen zal haar dan dumpen en haar wereld zal dan in storten. June vind dit te veel en stapt uit de 'club'. June raakt verliefd op een negentien jarige jongen genaamd: Kyle. Na vele moeilijkheden en andere jongens -die hun uit elkaar drijfden- nemen ze de draad terug op. Maar wat als die lieve Kyle de opdracht heeft om haar het leven zuur te maken?

    Ik staar door het raam en kijk naar de druppels die uit de hemel stromen. Een geluidje doet me schrikken, Kyle’s gsm. Zou ik? Ik schud mijn hoofd. Kyle is heus wel te betrouwen hoor, hoop ik. Ik slaag mezelf zachtjes en leg mijn hoofd voorzichtig neer op de vensterbank. Weer hetzelfde geluidje. Met een ruk sta ik recht en kijk op het schermpje ‘U hebt 2 berichten van: Chanel’ Ik schrik, hij zei toch dat hij niets meer met Chanel te maken had na die keer dat ik hem zag? Als hij te betrouwen is zal het heus wel niets erg zijn. Voorzicht neem ik Kyle’s gsm van het eikenhouten nachtkastje. Ik druk op de ‘OK’- knop en begin het eerste bericht te lezen. ‘Bedankt voor de leuke nacht eergisteren.’ Verbaasd lees ik de woorden nog een keer –waarschijnlijk heb ik me vergist. Fout, het zijn nog altijd dezelfde zes woorden. Misschien staat er in het tweede meer –een leuke nacht kan namelijk álles betekenen.


    Het is een storie die momenteel 19 delen heeft (incl. proloog) op het begin is hij misschien een beetje vaag maar je moet hem gewoon lezen. Klik!

    Bekende personen niet inbegrepen

    [ bericht aangepast op 22 juli 2009 - 20:07 ]


    Only losers can act the way you do

    Een geluk dat deze Story "Let's call this story L.O.V.E" noemt want er is namelijk al een story die L.O.V.E noemt. :X


    everything you imagined, and more...

    klinkt al geweldig!
    snel maken ^^


    Here I Am

    Van L.O.V.E is ook een liedje. Grappig! (hoera)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga lezen. =]


    None but ourselves can free our minds.