• Ik weet nie ofdie goed staat maja

Mijn vader gaat binnekort verhuizen en ik krijg dn een eigen kamer.Maar ik mag zelf beslissen hoe ik me kamer wil en moet ook de meeste dingen bedenken enzo.Maar omdat ik bij mijn moeder al een zwart met rode kamer heb wil ik bij mijn vader iets anders leuk.Maar ik weet niks,

Hebben jullie leuke ideeen ? of eeen site ofzeu?

Alvast bedankt(flower)

XoxO

Listen to your heart and your dreams come true ~

Ik heb een grijze muur met in het midden een dikke paarse streep. En op een kant heb ik op de paarse streep in het zilver het logo van OneRepublic.
    Echt vet mooi ;'D

I live for the applause, you will die for it.

ik heb heel lichtblauw met euhm lichtgeel; geen flashy hea x) en wit plafond x) kben ook net verhuisd dus.. x)

" 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

Ik wíl donkerrood met zwart, ik héb lichtblauw met wit --' hoe bedoel je, ik krijg nooit wat ik wil in mijn kamer :(

Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

Zo'n kamer als mij B) -ego-.
    twee muren met allemaal streepjes, en dan 2 groene muren^^. En dan nog houtskleurige meubels, en als het kan ook nog een zetel in je kamer -beschrijft gewoon haar kamer-
    Klinkt misschien rar, maar is wel leuk!^^
    Ow en de deur in een groenig / apelblauwzeegroenig tintje, net als de rolluikkast^^.

If you had never come out of the blue, I would've stay