• Heej Dudies !
    Morgen vertrek ik lekker naar Italië. Wel op kamp, & met de bus, maar mij moni zei dat het niet te actief zou zijn :)
    Het is daar dus de eerste dagen ongeveer 34° .. Iemand een tip om zo weinig mogelijk te zweten, stinken of eruit te zien als een tomaat ? Want dat is dus niet de bedoeling .. :O
    Dankjee
    (flower)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oeh, heel veel plezier :'D
    En euh... je hebt van zo'n "water" , dat moet je op je smeren en dan wordt het koud, of neem een mini-ventilatortje (als je die hebt) mee, of gewoon natte washandhes ofzo?
    En een goed werkende deo tegen de stank,en je redelijk vaak [lauw] douchen?

    ik ga morgen ook op vakantie to italia. Waar ga jij precies heen? Ik naar Grado (bij venetië in de buurt)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    ik ga morgen ook op vakantie to italia. Waar ga jij precies heen? Ik naar Grado (bij venetië in de buurt)

    iK ga naar een stadje, vlak bij San Marino, vraag me niet waar, ik ben te lui om te kijken (A)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xACCURATE schreef:
    Oeh, heel veel plezier :'D
    En euh... je hebt van zo'n "water" , dat moet je op je smeren en dan wordt het koud, of neem een mini-ventilatortje (als je die hebt) mee, of gewoon natte washandhes ofzo?
    En een goed werkende deo tegen de stank,en je redelijk vaak [lauw] douchen?

    Zo'n water wil ik Ö ik ga een hele lading Deo's inkopen of zo, denk ik. Dat is doenbaar :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Rexona is goeie deo :Y)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BrokenDreams schreef:
    Rexona is goeie deo :Y)

    Heb ik :) Alleen, ik zweet altijd, & dan werkt die minder ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    Zo'n water wil ik Ö ik ga een hele lading Deo's inkopen of zo, denk ik. Dat is doenbaar :)

    Ik weet niet waar je woont ofzo, maar ik had dat laatst in Duitsland gekocht en het heette "Ice Water", misschien kun je dat ergens vandaan halen?

    xACCURATE schreef:
    (...)
    Ik weet niet waar je woont ofzo, maar ik had dat laatst in Duitsland gekocht en het heette "Ice Water", misschien kun je dat ergens vandaan halen?

    Jep, ik ga naar Duitsland rijden x) Nee, ik woon in België. Misschien in Aldi ? :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    Jep, ik ga naar Duitsland rijden x) Nee, ik woon in België. Misschien in Aldi ? :Y)

    Dat is jammer. n.n
    En ik denk dat je in een souvenirwinkeltje anders zo'n ventilatortje op batterijen ofzo kan kopen.
    Maar nog veel succes en plezier x.x

    Ik ben ook naar Italie geweest ;]
    Pas terug =) Het waz daar bij mij soms zelfs 37°, gast! Niet normaal! ;O XD. Ik heb me gewoon hèèl de dag lang in het water geplonst. En niet al te veel bewogen xP Maar dat doe ik zoiezo niet =D
    xo'


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    ehm, gewoon lekker koud water drinken en euhm jaa, niet te druk doen x]


    Here I Am

    Ik ben er eerder geweest, en geloof me, je hebt daar niet zo veel last van de temperatuur als thuis. Het is daar veel minder vochtig en dus ook niet zo benauwd. Vorig jaar hadden we 4 dagen 40 graden, en ik had het pas door toen ik het op een bord zag staan :O


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    zondag was het daar 39° ;o


    It even took me by surprise

    ja mensen duhhh.
    het was een hittegolf daar !
    en trouwens, zoek wat op over zweten op internet .
    dan kom je er ook uit !


    letscrawlback- to the love we used to have.

    voor niet te hard te verbranden; Smeer je optijd in ><


    Just a simple "I love you" (: