• De producer van 'High School Musical' is nu een film aan het maken over Michael Jackson's leven.

    Serieus, moeten ze er nu een film over maken? En dan met zo'n kutproducer? Laten we er ineens Zac Efron in stoppen ook, dan is het helemáál geweldig.

    Misschien Vanessa Hudgens ook, one big happy family!

    En vergeef me als ik zeg dat High School Musical één van de slechtste, meest domme, verhaallijnloze film ever is.

    Kijk die foto. ><


    [ bericht aangepast op 22 juli 2009 - 13:23 ]

    Ik zou hem sowieso niet gaan kijken, wie hem ook gemaakt had.


    Up to the sky, To win, or die!

    Die producer bood het hoogste bedrag voor de film, én hij zal ook in de bios te zien zijn.


    ok

    Kunnen ze dat nu eens niet laten rusten. -.-'


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ze verneuken dan echt álles!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Sorry voor de High School Musical fans enzo, maar serieus. Als producer wil je films een eigen stijl geven. Kijk naar HSM en je weet wat zíjn stijl is.

    Dus nu weet je al wat te verwachten met MJ. Veel glitter, glamour en crap.

    Mijn pa wou onlangs naar High school musical 3 kijken. En hij zei ook dat hij de twee vorige had gezien.

    KirstenSnaps schreef:
    ... Sorry hoor maar.. uhm.. WHAT THE FEK! Over iemands levens biography verkrachten gesproken..[/i]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Maar dan krijgen we dans en muziek erin, dan word het een musical, weetje hoe mooi.[/ik hoop dat iemand door heeft dat ik dit niet meen/]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Aaah wtf :')


    I don't need words to feel those lips.

    KirstenSnaps schreef:
    ... Sorry hoor maar.. uhm.. WHAT THE FEK! Over iemands levens biography verkrachten gesproken..


    Here I Am

    Doe eens eff redelijk,
    als hij daar toestemming voor heeft om daar een film voor te gaan maken ? anders hadden de jacksons al geklaagd hoor !
    ik bedoel. wees trots; als der over jullie een film zou komen. dan zou je ook maar te graag willen !
    1 - hsm zit wel een verhaallijn in alleen spreekt ut niet iedereen aan.
    2 - wie zeg dat hij die film ook gaat verneuken
    3 - jij beslist niet over wat die man doet, laat um


    letscrawlback- to the love we used to have.

    Haha,op die foto,dat lijken dezelfde letters als 'HSM' in die film :P,hahahahahha :')
    Maar zolang er geen bijgewerkte 'hunks' in meedoen,zal het niet zo'n drama worden ?


    everybody needs a song.

    CandyxStore schreef:
    Doe eens eff redelijk,
    als hij daar toestemming voor heeft om daar een film voor te gaan maken ? anders hadden de jacksons al geklaagd hoor !
    ik bedoel. wees trots; als der over jullie een film zou komen. dan zou je ook maar te graag willen !
    1 - hsm zit wel een verhaallijn in alleen spreekt ut niet iedereen aan.
    2 - wie zeg dat hij die film ook gaat verneuken
    3 - jij beslist niet over wat die man doet, laat um
    Nee dat zou ik helemaal niet willen, dat iemand een film over mij maakt!
    1. dat klopt, enkel kinderen tussen de 12-18 en volwassene die niet zo'n hoge verwachtingen en eisen aan films stellen
    2. Niemand maar daar ga ik wel vanuit
    3. liever niet..

    Ik kan me heel goed verstellen waarom de helft (waaronder ik) zwaar geiriteerd reageerd, en ik moet zeggen ik vind mijn argumenten nog anders wel voldoende en goed genoeg onderbouwd.


    Wie du mir, so ich dir.

    CandyxStore schreef:
    Doe eens eff redelijk,
    als hij daar toestemming voor heeft om daar een film voor te gaan maken ? anders hadden de jacksons al geklaagd hoor !
    ik bedoel. wees trots; als der over jullie een film zou komen. dan zou je ook maar te graag willen !
    1 - hsm zit wel een verhaallijn in alleen spreekt ut niet iedereen aan.
    2 - wie zeg dat hij die film ook gaat verneuken
    3 - jij beslist niet over wat die man doet, laat um

    1. In HSM zit dus absoluut géén verhaallijn, die acteurs moeten gewoon maar wat aankloten. Gewoon verpesting van talent.

    2. De stijl die hij in zijn films steekt, is absoluut niet passend bij die documentaire. Wees er maar zeker van dat die producer enkel dollartekentjes ziet.

    3. Daar beslis ik inderdaad niet over, net zoals jij niet beslist over de dingen die ik doe.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2009 - 18:58 ]

    Dat doet hij niet voor Michael, maar voor het geld.


    I live for the applause, you will die for it.