• De laatste paar week heb ik nergens geen zin meer in, en dan heb ik het over eten. Normaal gesproken eet ik 3 broodjes tussen de middag.Maar nu is het al moeilijk om 1 broodje naar binnen te krijgen, ik heb gewoon geen trek meer. En nee het is niet een extreme lijn poging, want ik ben tevreden met mijn lichaam.

    Wie heeft dat al wel eens gehad?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik Ö !
    normaal heb ik altijd heel veel honger,maar er zijn zo van die dagen dat ik echt een hele dag zonder eten kan...
    echt vreemd.


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    ik Ö !
    normaal heb ik altijd heel veel honger,maar er zijn zo van die dagen dat ik echt een hele dag zonder eten kan...
    echt vreemd.

    Maar bij mij is het nu al een paar week achter elkaar.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb dat ook wel soms, dat kan echt aan vanalles liggen...
    Misschien is het dan wel slim, als je totaal geen honger hebt, om iets voedzaams te drinken ofzo, of in ieder geval iets anders naar binnen stoppen zodat je toch nog stoffen binnen krijgt enzo n.n

    Ik, maar dat heb ik altijd met hitte. Niet dat het nu warm is, gelukkig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, dat heb ik soms wel.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hush schreef:
    (...)
    Maar bij mij is het nu al een paar week achter elkaar.
    hmmm,dat heb ik nuu weer niet :Y).
    Maar als ik dat heb,eet ik gewoon,maar dan ipv 2 boterhammen maar 1tje,en dan sla ik gewoon de koeken/chips over.
    En eet alleen het hoogstnodige,dat ik toch het juiste aantal vitaminen en voedingstoffen per dag opheb (:


    everybody needs a song.

    Dat heb ik nou nooit :'D Ik heb altijd honger (A) Zelfs als ik ziek ben xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik ;o
    maar ik was toen verliefd.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ik heb net zin om alle wafels op te eten ö maar dan bedenk ik mij, omdat ik niet zonder ontbijt wil zitte! :(


    Your Butt is Mine!