• Vandaag was ik samen met mijn ouders naar het strand en twee jongens hebben het geflikt om mijn humeur te verpesten.
    De laatste tijd ben ik ongelooflijk prikkelbaar, terwijl ik vroeger juist het tegenovergestelde was.

    En vandaag stonden er twee jongens van rond de 15 achter mij en ik hoorde ze over mij praatten en mijn kont. --'
    En 1 van die jongens hoorde ik zeggen: 'tik haar eens aan.' en die jongen deed dat. Ik was benieuwd wie die jongens zouden zijn en draaide me om. Toen keken die twee zo op van: iel-een-alien-zonder-voorhuid.

    1 van die jongens wou dan weer stoer doen en zei: 'niemand heeft gevraagd om je lelijke kop te tonen, dus kijk maar voor je!'
    Ik schrok, want dat had ik niet zien aankomen. Ik dacht eerder dat die twee 10 waren. -zo klonk hun stemmen toch-

    En nu voel ik me kut, beledigd en lelijk. Ik kan er niets aan doen, maar al die pest herrinneringen van vroeger komen naar boven. En toen werd ik veel lelijk genoemd, dat niemand met me wou omgaan, want anders kregen ze de 'lelijkheid ziekte' over.

    Je mag me een aansteller vinden, maar ik moet dit gewoon kwijt..

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 23:12 ]


    You'll never dream alone. <3

    Dat soort mensen zijn serieus zielig.
    Ze vinden je zeker vet sexy maar willen stoer doen en je de grond in praten.
    En je bent geen aansteller, eerlijk gezegd zou ik hetzelfde voelen.
    Maar, je laat je dag niet door 2 van die sukkels verpesten? Dat het herinneringen oproept kan je weinig aan doen, behalve het proberen te vergeten.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jij bent niet lelijk
    en hun keken probably van iel-een-alien-zonder-voorhuid. omdat hun.. een alien zonder voorhuid hebben x'D NASTEH X'D hahaha
    anyways. niets van aantrekken. blijft toch de beste aanpak.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik vind je geen aansteller ;o. Ik kan me voorstellen dat je dat erg vond, want ik werd vroeger ook gepest. De reden? Ik kwam niet uit Nederland. Ik voelde me altijd zo zwart (ik heb een donkere huidskleur) tussen al die Nederlandse kinderen. Die jongens moeten hun bek houden. Ik vind jou niet lelijk, je bent hartstikke knap! En als ze over je kont aan het praten waren, betekent dat dan niet dat je een mooie kont hebt? Tenzij het negatief was. Maar je moet je niks van die lelijkerds aantrekken. Denk maar: waren hun zelf wel zo knap? Als ze dat niet waren, moest je eigenlijk een hele harde opmerking terug maken. Hadden ze bijvoorbeeld een lelijke mond, of neus, of zelfs kin? Dan had ik gezegd: kijk zelf naar je lelijke kin/mond/neus (:

    Kika, trek je er iig niks van aan, want hun waren vast niet zo knap!


    you're my favourite part of the day ~

    laat die twee zieligerds lekker je moet je er gewoon niks van aantrekken ze zijn zelf lelijk heb een beetje zelfvertrouwen(Y)


    Crocky : )

    echt die jongens hebben gewoon tekort aan aandacht ofzo .

    xSkynight schreef:
    Ik vind je geen aansteller ;o. Ik kan me voorstellen dat je dat erg vond, want ik werd vroeger ook gepest. De reden? Ik kwam niet uit Nederland. Ik voelde me altijd zo zwart (ik heb een donkere huidskleur) tussen al die Nederlandse kinderen. Die jongens moeten hun bek houden. Ik vind jou niet lelijk, je bent hartstikke knap! En als ze over je kont aan het praten waren, betekent dat dan niet dat je een mooie kont hebt? Tenzij het negatief was. Maar je moet je niks van die lelijkerds aantrekken. Denk maar: waren hun zelf wel zo knap? Als ze dat niet waren, moest je eigenlijk een hele harde opmerking terug maken. Hadden ze bijvoorbeeld een lelijke mond, of neus, of zelfs kin? Dan had ik gezegd: kijk zelf naar je lelijke kin/mond/neus (:

    Kika, trek je er iig niks van aan, want hun waren vast niet zo knap!


    Ik ben ook geen 100% belg, maar 50% azie.
    Daarmee werd ik vroeger ook veel gepest. Mijn naam klinkt te Chinees en dat was voor iedereen perfect om me uit te schelden dat ik bij de Triade zat en dus moordend ben. Ik ben geeneens Chinees! >< -ik heb niets tegen Chinezen-

    En eigenlijk waren die jongens best hot.. Het was volgens mij ook een Aziaat en had de stijl van een kleine hiphopper. :'$

    Pffrt, ik haat het verleden gewoon. Hoe hard ik het wil vergeten, het lukt niet, het flash backt gewoon terug. ><


    You'll never dream alone. <3

    @ Samira,,


    Hoe ze aan het woord Triade kwamen, toe die mensen 7 waren, weet ik niet. Maar ik vond die tijd alleszinds niet leuk.


    You'll never dream alone. <3

    Ik haat zulke jongens verschrikkelijk :X
    En nu ga ik lezen.


    ok

    Envy schreef:
    Dat soort mensen zijn serieus zielig.
    Ze vinden je zeker vet sexy maar willen stoer doen en je de grond in praten.
    En je bent geen aansteller, eerlijk gezegd zou ik hetzelfde voelen.
    Maar, je laat je dag niet door 2 van die sukkels verpesten? Dat het herinneringen oproept kan je weinig aan doen, behalve het proberen te vergeten.


    Dank je. (:
    Maar zoiets vergeten gaat niet snel en makkelijk. Het is intussen 3 jaar geleden dat het is opgehouden met pesten. Maar toen begon het opnieuw, dit schooljaar. -die intussen afgelopen is- maar goed, ik was het pesten nog steeds niet gewend op school en nu word ik gewoon op het strand lelijk genoemd en dat valt eigenlijk best veel tegen.. :X


    You'll never dream alone. <3

    Weetje, ik heb even je fotoboek gecheckt, en nee. Ik zeg dit niet om je niet te laten kwetsen ofzo, maar je bent écht niet lelijk.
    Jongens zijn zo. Dat ze over jouw kont praten verklaart een heleboel o.ô
    De meeste zijn alleen op het lichaam geuit, het hoofd of het innerlijk kan ze geen fuck schelen.
    En weetje wat ik denk?
    Fuck hun.


    ok

    tamere schreef:
    Weetje, ik heb even je fotoboek gecheckt, en nee. Ik zeg dit niet om je niet te laten kwetsen ofzo, maar je bent écht niet lelijk.
    Jongens zijn zo. Dat ze over jouw kont praten verklaart een heleboel o.ô
    De meeste zijn alleen op het lichaam geuit, het hoofd of het innerlijk kan ze geen fuck schelen.
    En weetje wat ik denk?
    Fuck hun.

    Nou, het gevoel dat je door sommige jongens krijgt suckt! Ze kleineren je alleen maar, en dat kan ik wel behoorlijk missen. Ik bedoel, op het internet denken veel mensen van; 'wat een ego heeft zij.' (de meeste toch) maar in werkelijkheid ben ik de laatste tijd onzeker. Een beetje te onzeker, want ik durf niets meer te doen. Bang dat ik het verpruts of uitgelachen word.. -nu stel ik me aan, sorry, moet er gewoon even uit-


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)
    Nou, het gevoel dat je door sommige jongens krijgt suckt! Ze kleineren je alleen maar, en dat kan ik wel behoorlijk missen. Ik bedoel, op het internet denken veel mensen van; 'wat een ego heeft zij.' (de meeste toch) maar in werkelijkheid ben ik de laatste tijd onzeker. Een beetje te onzeker, want ik durf niets meer te doen. Bang dat ik het verpruts of uitgelachen word.. -nu stel ik me aan, sorry, moet er gewoon even uit-

    Ik weet wat voor gevoel je bedoelt, negeren is de enige optie. Of kleineer ze terug n.n'
    Maar weetje, ik vind helemaal niet dat je je aanstelt. Zolang mensen weten -zoals ik dus- om wat voor situatie het gaat en het zelf mee hebben gemaakt zullen ze niet vinden dat je je aanstelt. :')
    Doe wat aan je onzekerheid en sta sterker in je schoenen. Als iemand je lelijk noemt, zeg dan het volgende: 'Komt omdat ik jou zie.'


    ok

    Die jongens zijn echt zoo zielig eh!

    jij bent echt alles BEHALVE lelijk

    Je bent een mooi meisje!

    Die jongens probeerden waarschijnlijk stoer te doen of zo, die zijn gewoon zieligaards en hebben absoluut geen leven!

    Je moet u echt niet slecht laten voelen door die lui, Die zijn het niet waard, En ze hebben waarschijnlijk geen smaak wat vrouwen betreft, waarschijnlijk vinden ze alle meisjes lelijk behalve de hoeren in het hoerenkot

    Naar wat ik denk eh

    Maar echt laat u niet doen daar die lui,
    En ik weet hoe je u voelt, vroeger was ook gepest om dezelfde reden maar in de plaats dat ik een donkere huid heb, had ik juist een hele bleke huid(ik ben van Scandinavische afkomst) en ik was zo lelijk zeiden ze altijd en dat niemand met mij bevriend wilt zijn, maar echt waar, zo'n jongens zijn echt niet de moeite waard


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    tamere schreef:
    (...)
    Ik weet wat voor gevoel je bedoelt, negeren is de enige optie. Of kleineer ze terug n.n'
    Maar weetje, ik vind helemaal niet dat je je aanstelt. Zolang mensen weten -zoals ik dus- om wat voor situatie het gaat en het zelf mee hebben gemaakt zullen ze niet vinden dat je je aanstelt. :')
    Doe wat aan je onzekerheid en sta sterker in je schoenen. Als iemand je lelijk noemt, zeg dan het volgende: 'Komt omdat ik jou zie.'


    Dankje. (:
    Ik kan ze niet terugnemen, want het waren volkomen vreemden. Met mijn zelfvertrouwen weet ik niets te doen. Zelfs complimenten die ik krijg, helpen niet. Of als het helpt, is het enkel voor een aantal minuten.


    You'll never dream alone. <3

    GoldenDagger schreef:
    Die jongens zijn echt zoo zielig eh!

    jij bent echt alles BEHALVE lelijk

    Je bent een mooi meisje!

    Die jongens probeerden waarschijnlijk stoer te doen of zo, die zijn gewoon zieligaards en hebben absoluut geen leven!

    Je moet u echt niet slecht laten voelen door die lui, Die zijn het niet waard, En ze hebben waarschijnlijk geen smaak wat vrouwen betreft, waarschijnlijk vinden ze alle meisjes lelijk behalve de hoeren in het hoerenkot

    Naar wat ik denk eh

    Maar echt laat u niet doen daar die lui,
    En ik weet hoe je u voelt, vroeger was ook gepest om dezelfde reden maar in de plaats dat ik een donkere huid heb, had ik juist een hele bleke huid(ik ben van Scandinavische afkomst) en ik was zo lelijk zeiden ze altijd en dat niemand met mij bevriend wilt zijn, maar echt waar, zo'n jongens zijn echt niet de moeite waard


    Dankje, het doet echt deugd om aan te horen dat mensen je steunen. Ook al zijn die mensen wild vreemden.

    Misschien heb je wel gelijk en houden ze enkek van hoerenkot wijven. (:


    You'll never dream alone. <3