• Helleeeuh.

    Oké, ik denk dat iedereen nu wel al weet dat Rutger weer geniaal was en dat wij nu polls kunnen maken en invullen?
    Anypoeh, ik heb dus volgens mij twee suggesties;

    -Wel, nu je quizen kunt promoten, stories kunt promoten en series kunt promoten op het forum waarom dan ook geen Polls?

    -En ook in je oranje balkje bij : 'Mijn profiel' 'Mijn foto's' etc. waarom ook niet : 'Mijn Polls' ??

    - Dat je kan aankruisen of je wilt verwittigt worden als je een reactie hebt op je polls of niet [/apartstaand van quizzen&stories alstublieft] © Tomfreakske.

    Allright, ik hoop dat jullie het snappen (nerd).

    Let me know.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 22:35 ]


    I found myself in Wonderland.

    Goed idee. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    En dat als je op Willekeurige Poll klikt, dat je er niet een krijgt die je al hebt ingevuld ^^ Of is dat ook zoo bij Quizlets etc.?


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    En dat als je op Willekeurige Poll klikt, dat je er niet een krijgt die je al hebt ingevuld ^^ Of is dat ook zoo bij Quizlets etc.?


    I dunno ><


    I found myself in Wonderland.

    1e Suggestie: Tegen.
    2e Suggestie: Voor.


    I live for the applause, you will die for it.

    Voor. :]


    Let the Night embrace you

    ik ben voor x)
    maar dat van: hoeveel blogs? dat staat toch al op je pro?xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ja,ik vind het wel goede ideeën,vooral het tweede ^^


    everybody needs a song.

    Btw ik hb nog een suggestie ,maar i.p.v. er 'n nieuw topic voor te starten, zet ik het effe hier(A) [/kwestie van heeeel lief te zijn,en het forum niet te druk te mkn x) ]
    -> Dat je kan aankruisen of je wilt verwittigt worden als je 'n reactie hebt op je polls of niet [/apartstaand van quizzen&stories bitte(A)]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    Btw ik hb nog een suggestie ,maar i.p.v. er 'n nieuw topic voor te starten, zet ik het effe hier(A) [/kwestie van heeeel lief te zijn,en het forum niet te druk te mkn x) ]
    -> Dat je kan aankruisen of je wilt verwittigt worden als je 'n reactie hebt op je polls of niet [/apartstaand van quizzen&stories bitte(A)]
    Xx


    Oke ik heb het er even bijgezet (:


    I found myself in Wonderland.

    @Mistake
    danke;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Slotje. Centraal topic is in de maak.


    Bored.