• Iemand een idee wat die stekende pijn in de onderbuik is? Waardoor je bijna niet kan stappen en niet diep kan inademen?

    ongestelheid?
    blindedarm?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Dat heb ik elke maand als ik ongesteld moet worden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    SleepingSun schreef:
    ongestelheid?
    blindedarm?

    Ik ben juist ongesteld geweest. En als ik op internet zoek zie ik alleen maar van mensen die zo iets hebben als ze juist seks hebben gehad of ongesteld zijn. Maar dat kan allebij niet bij mij :).

    Ik denk blindedarm, als ik het zo lees.

    blinde darm?(eigelijk apendix maarja XD)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat heb ik ook altijd,
    links of rechts onder in de zij meestal. Of onder mijn borst waar mijn mild en hart zitten. Ik krijg binnekort een foto en dan kijken ze wat er aan de hand is, misschien kan jij dat ook doen?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Kryptonian schreef:
    Dat heb ik ook altijd,
    links of rechts onder in de zij meestal. Of onder mijn borst waar mijn mild en hart zitten. Ik krijg binnekort een foto en dan kijken ze wat er aan de hand is, misschien kan jij dat ook doen?

    Als mijn ouders wel naar de dokter willen gaan ^^. Ik ga gewoon afwachten tot een paar dagen. Als het dan niet beter is dwing ik ze om met me naar de dokter te gaan (':

    Immortal schreef:
    blinde darm?(eigelijk apendix maarja XD)

    Blinde darm is iets anders dan apendix. Het kan zowel de blinde darm als de apendix zijn. Het kan eigenlijk alles kunnen zijn in de onderbuik.
    Ik zou eens naar de dokter gaan als ik jouw was.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    idd,ofwel appendix,ofwel een soa :P


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    idd,ofwel appendix,ofwel een soa :P

    Omg, echt geen soa ;O .

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Omg, echt geen soa ;O .
    ooh,het kan ook een liesonsteking of liesbreuk zijn :Y)


    everybody needs a song.

    Geen idee.
    Heb ik ook weleens, eens in de twee maanden, ofzo.


    hoi, jij bent leuk.

    Naar de dokter, als je blindedarm ontstoken is moet je daar niet mee rond blijven lopen. En als ik zo jou sympthomen hoor, zou dat best wel eens kunnen zijn. Maar ik ben geen dokter.


    -

    Blaasontsteking? of blindedarm.. Had ik ook toen ik een blaasontsteking had,
    maarja, je weet het niet tot je naar de dokter gaat
    (kun je fijn in een potje gaan plassen nadat je anderhalf uur verkrampt van de pijn in de wachtkamer hebt zitten wachten echt geweldig!)


    rawr! I'm a pirate

    Geen idee. Het beste is om een dokter te raadplegen als het langer duurt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker