• Zo gaat het nieuwe album van Tokio Hotel(H) heten. Ik weet het van Tom(H) x)

    Een vriendin van me heeft opgezocht wat het inhoud die "Humanoid" & het is volgens die site iets van allemaal wezens,natuurverschijnselen die gelijken op de mens..2benen,2armen..alleen in de details verschillen ze bv aantal ogen,beharing,...

    Xx(K)


    Aanvullende info uit het gesloten topic van Chewsty

    New album from Tokio Hotel is called “humanoid”
    © 20.7.2009 – 10:14 clock

    Hamburg (dpa) – The fans of Tokio Hotel do not have to wait much longer: The new album of the Magdeburger Teenie-rocker comes in the first week of October, and is called “Humanoid”. The band informed manager David Jost Deutsche Presse-Agentur dpa with.


    “Bill (Kaulitz) wanted the new album around the world just a name,” said Jost. The word “humanoid” is the science-fiction and language is taken from anthropoid.

    The first two album of the internationally successful musicians got for the English market is still another name: “Scream” for the first album “Schrei”, which came out in September 2005, and “Room 483″ for “Room 483″ dated February 2007.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 juli 2009 - 12:19 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Ik denk dat er dus ook een betekenis achter zit. Misschien idd, dat ze ook maar mensen zijn, of iets in die richting.

    Ik denk dat ze hiermee willen bereiken dat ze ook maar mensen zijn. en ook hun privacy willen maar toch doen wat ze het liefste doen :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    lijkt me logisch ja :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Humanoid klinkt gewoon geweldig. Hun album zal wel super zijn, net zoals hun x)


    T O K I O H O T E L < 3

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Ik denk dat er dus ook een betekenis achter zit. Misschien idd, dat ze ook maar mensen zijn, of iets in die richting.

    jaa zoiets denk ik ook... maar ik kan niet wachten tot het er is :Y)

    AAAAAH freak out xD AAAAAH


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Humanoid, Paranoid. Yaaay :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    Humanoid, Paranoid. Yaaay :'D
    dat was ook mijn eerste gedacht :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)dat was ook mijn eerste gedacht :')

    Wij denken het zelfde joh :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Ben ik de enige die vind dat de naam nergens op slaat? :'D
    Ja, sorry hoor.


    ok

    Alicious schreef:
    (...)
    Wij denken het zelfde joh :')
    juah :') ! i must be humanoid xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Klinkt naaais. ;D


    blame the bully.

    ik ben benieuwd wat dat in het duits word xD Menschlich? -> dat klinkt niet echt sexy moet ik zeggen (A)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dus eigenlijk gaat de titel v/h album over freaks? O.O"


    Let the Night embrace you

    Vet stoer. x]


    If music be the food of love, play on!

    Volgens mij heet het album zo omdat ze eerst veel stress hadden en het daarna MENSELIJK is om rustig aan te doen, en daarom is het album zo laat (nerd).


    You're the heir, I'm the forgotten grave..