• Hay,

    wy hebben een vriendin en wy vinden dat ze raar doet en ons na aapt. Kyk is even wat ze nou allemaal doet:

    haar haar heeft ze laten blonderen-[wy hebben allebei blond haar]
    Als we iets willen afspreken zegt ze steeds:'Ja dan ga ik ook mee' 'jaah das echt leuk moeten we doen!'.
    Hello Kitty kaftpapier/schriften.- Omdat ik vaak HK knipjes,shirts,schriften blabla heb.
    Skateboard- omdat wy dat ook hebben.
    Roze plukje in haar haar- zij had laatst een nep roze plukje in haar haar. Een soort extensions. Omdat ik een roze plukje heb laten verfen.
    dezelfde haarknipjes- we waren by de H&M en toen zag ik haarknipjes en toen zei ik'die ga ik kopen', toen pakte ze die ook en kocht ze.
    skateschoenen- wy met zn 3en stonden voor de skatewinkel en toen zeiden we'die zijn echt te leip, die ga ik kopen' toen zei ze die dag daarna op school'Ik ga die schoenen vanmiddag kopen, ik krijg weer kleedgeld'..........
    Ze heeft nu ook nog 2 gaatjes in haar oren laten schieten.
    En ze heeft nu ook een schuine pony.
    En op haar drama en informatica mapje heeft ze allemaal Scene Queens/emo's. Terwijl ik daarmee was begonnen enzo ....

    Toeval of niet?
    Help ons, wat moeten we zeggen of doen ?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 15:57 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    wie is wij? als ik vragen mag (cat)

    Ze kijkt gewoon erg tegen jullie op en is bang om vriendloos te worden/zijn. Zeg haar dat je het echt niet leuk vind, dat is de enige manier.


    Wie du mir, so ich dir.

    Eens met KirstenSnaps.
    Ik weet hoe het voelt. Ga gewoon naar haar toe en leg het uit. Ga vooral niet negeren, dat is .. triest o.ô


    ok

    KirstenSnaps schreef:
    Ze kijkt gewoon erg tegen jullie op en is bang om vriendloos te worden/zijn. Zeg haar dat je het echt niet leuk vind, dat is de enige manier.

    -deelt deze mening-

    Oke, bedankt:).


    T O K I O H O T E L < 3

    We gaan wel tegen haar zeggen dat ze niet jaloers moet zijn. Dat Vera en ik nou beter met elkaar kunnen opschieten.


    T O K I O H O T E L < 3

    Ocharm meisje toch.
    Zeg nu gewoon wat je ervan vindt, maar zorg ervoor dat het niet beledigend overkomt!
    Dat kan een heleboel problemen veroorzaken, dat willen jullie toch niet?
    Gewoon vriendelijk vragen waarom ze dat doet, maar begin haar niet aan te vallen ofzo, niemand vindt dat leuk. En het is uiterst onaangenaam.


    Where there is a sea there are pirates...

    haha jah dat snappen we ;p haar mama figuur is altyd boos en die gaat zich er anders weer mee bemoeien... xD das zo zielig


    T O K I O H O T E L < 3

    Het beste is dat je haar erover aanspreekt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik vind al die dingen niet zo uitermate zeldzaam dat ik zou zeggen dat ze jullie nadoet hoor :']


    Mew <3

    Air schreef:
    Ik vind al die dingen niet zo uitermate zeldzaam dat ik zou zeggen dat ze jullie nadoet hoor :']
    Komt er inderdaad op neer dat iedereen iedereen nadoet :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat ken ik, erg vervelend. En dan zeggen mensen van ja, die kinderen vinden je stijl leuk ofzo .__. Maar ik wil dat gewoon niet, dat mensen me na-apen. Ik vind dat zó zielig.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik zou haar gewoon zeggen dat je het vervelend vind en dan zie je haa reactie wel

    succes (Y)


    Crocky : )

    nee ds geen toeval
    volgens my wil ze gwn niet uit de mand vlln ofzo ,zeg het haar gwn rustig x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ht is idd zoals de meeste zegge;
    beter da je het haar gewoon vertelt.
    Als je het gewoon voor je zelf en je vriendin houdt, zal ze ook merken dat jullie anders doen.


    You better fear me, cause' I am death.