• 102Dolmatiërs (nerd)
    hoe bedoel je dit slaat nergens op?


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Millieeeeeee n_n

    mijn ouders zijn zoo grappig..*dus niet*

    Wat zijn je ouders dan wel?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    niet grappig..(nerd)
    weetje hee.. ze zijn dus naar een of ander feestje, een half uur hier vandaan. Zeggen ze *ze gingen om half 8 weg* "we zijn rond 10 uur thuis. Er zal toch wel niet zo veel aan zijn" check hoe laat het is.... 10 voor 12.... maar maar maar.. ik ben dus een beetje bang, want ik heb net een stukje een film gekeken alleen weet ik niet hoe die heet, maar dat was eng >.<

    Dan zullen je ouders het vast leuk vinden dat ze nog wat langer wilden blijven. Het rare vind ik dat ze niets hebben laten weten.

    Dat is niet zo slim dat je die film dan gekeken hebt. Was het op tv?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    jaa, ze denken dat ik al lig te slapen vast maar ik ga zo ook even proberen te slapen... als me dat lukt. Anders zie je me wel weer verschijnen. Als je er bent (A)

    en jaa die was op de tv. Ik was dus aan het zappen en toen dacht ik, dit is wel een leuke, niet dus...

    ik moet morgen echt zooo veel doen.. >.<

    Als ik er dan nog ben. Ik weet niet of ik nog lang blijf.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Als ik er dan nog ben. Ik weet niet of ik nog lang blijf.

    ik blijf nog 5 minuutjes denk ik

    Wat dan allemaal?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    maar ik ga denk ik maar eens (proberen) te slapen.
    sweet dreams <33

    Ik ben nog wat aan het opzoeken.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Wat dan allemaal?

    ik was laatst iets kwijt. En dat had ik heel erg dringend nodig. *Ik had net mijn kamer opgeruimt* Toen ik dat zocht heb ik allles overhoop gehaalt, en dus is mijn kamer weer een troep. En dus morgen, want het is al 00.00 uur, komt een vriendin en dan moet alles wel weer opgeruimt zijn. Maar.. ik ga morgen om half 1 weg. En kom pas 's avonds thuis en dan daarna heb ik vast geen zin meer. dus ik moet morgen ochtend mijn kamer een beetje opruimen. (A)

    maar ik gaa baai (H)
    See You Later Alligator. =)
    xx

    Slaapwel!. Tot morgen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker