• Wie zou het leuk vinden als er wordt vermeld wie er jarig is?
    Zoiets als 'nieuwe leden' zeg maar. (:
    Mensen die geen leeftijd invullen op hun profiel zullen er dan niet staan, maar dat is hun keuze. Wat mij betreft moet er ook niet persé staan hoe oud de persoon wordt, gewoon dat 'ie jarig is, is genoeg. Dan kan je hem of haar een gelukkige verjaardag wensen! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Voor :Y)

    leuk idee n_n


    Sweet dreams will come true.

    Leuk idee.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja, als ik me dan verveel kan ik mensen gaan feliciteren. ;D


    blame the bully.

    leuk idee maar ik heb geen leeftijd in mijn account ingevuld, omdat mensen dan totaal moeten gokken bij 'hoe oud is degene boven je' en dat vind ik leuk (:

    but I'm totally for it ;D

    [ bericht aangepast op 20 juli 2009 - 12:03 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik vind het een leuk idee ^^


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ja, en hoe wil je dat doen? Moet je dan je geboortedatum invullen ofzo? Maar dan kan je dus ook geen valse leeftijden meer invoeren. En als er een hokje zou komen met;' Ik ben vandaag jarig' kan het ook niet, want dan kan je het iedere dag doen... Ik denk dat het een beetje ingewikkeld is, want er moet dan ook nog meer geprogrammeerd worden. Maar daarbuiten, het is wel een leuk idee. :]


    You move me ......... Kurt

    Leuk idee (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Prankster schreef:
    Ja, en hoe wil je dat doen? Moet je dan je geboortedatum invullen ofzo? Maar dan kan je dus ook geen valse leeftijden meer invoeren. En als er een hokje zou komen met;' Ik ben vandaag jarig' kan het ook niet, want dan kan je het iedere dag doen... Ik denk dat het een beetje ingewikkeld is, want er moet dan ook nog meer geprogrammeerd worden. Maar daarbuiten, het is wel een leuk idee. :]


    nee je kan toch, '30-07' invoeren zonder jaartal en alsnog kun je ook 30-07-1956 invullen (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    astriddd schreef:
    (...)
    volgens mij bedoelt ze dat er in het menu een blokje komt met 'Jarige leden' ofzo, en dat dan alle jarigen instaan.
    ofniet? ;p


    Idd. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Whipple schreef:
    maaar je moet wel in kunnen stellen of je dat wil of niet, toch? (A)

    Ja, net zoals je kan instellen of je leeftijd zichtbaar is of niet. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.