• -Zijn veel topics over MJ, maar dit had ik nog niet gezien.-
    Het Amerikaanse magazine Us Weekly heeft donderdag beelden verspreid van het vuurincident van Michael Jackson in 1984. De haren van de King of Pop vatten vuur tijdens een uit de hand gelopen opname van een reclamespotje voor Pepsi Cola. Volgens velen de oorzaak van de pillenverslaving van de King of Pop.
    Het popidool was aan het optreden voor een groep uitzinnige fans toen een vuurwerkinstallatie te snel afging en zijn weelderige haardos in brand vloog. De King of Pop, die op 25 juni overleed aan een hartstilstand, danst nog enkele ogenblikken verder tot hij zich plots gewaar wordt van de verschroeiende hitte op zijn hoofd. Volgens bronnen in US Weekly is Michael Jackson "nooit nog zichzelf geweest na het vuurincident". "Michael liep tweede- en derdegraads brandwonden op aan het hoofd, waarvoor hij meerdere keren plastische chirurgie moest ondergaan. In die periode is hij dan ook verslaafd geraakt aan pijnstillers en geobsedeerd door plastische chirurgie", legt het magazine uit. (LEE)
    bron: Belga
    Bron: Zita
    Youtube Filmpje

    Ik dacht, zet het op Q, want het was al een paar keer gezegd geweest, maar nog geen beelden. =]

    Nog een artikel erover gevonden: Nieuwsblad

    [ bericht aangepast op 17 juli 2009 - 12:47 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb die beelden al ruim 1 week geleden gezien, ik dag dat die al lang op internet stonden.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    Ik heb die beelden al ruim 1 week geleden gezien, ik dag dat die al lang op internet stonden.

    Ikzelf heb die beelden nog nooit eerder op het internet gevonden. En dit filmpje is gister pas gepost.
    Maar het kan wel zijn dat ze al ergens op het internet stonden. Is namelijk 25 jaar oud nu, zal wrs wel een keer gelekt zijn.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    SugarGuitar schreef:
    (...)
    Ikzelf heb die beelden nog nooit eerder op het internet gevonden. En dit filmpje is gister pas gepost.
    Maar het kan wel zijn dat ze al ergens op het internet stonden. Is namelijk 25 jaar oud nu, zal wrs wel een keer gelekt zijn.

    Ik heb het op rtl boulevaar(of hoe je het ook schrijft) gezien, daarom dag ik dat ze al op internet stonden.
    Eigenlijk best schokkent,dat zijn haar in de fik staan o.O


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik ze een paar weken geleden al gezien op mtv.
    Toen ze een soort van documentaire uitzonden van hem.Maar k vind/vond het wel erg voor hem


    I need you like a heart needs a beat

    Vind het wel erg, je ziet echt zo'n kale plek opeens.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Poor guy.


    I live for the applause, you will die for it.