• Helleuw Leutz,

    Ik ben een nieuw verhaal begonnen. Het is niet zo zeer een ‘verhaal’ ik heb het enkel verwoord en wat geromantiseerd, want het is wel degelijk echt gebeurd. Wel zijn er hier en daar wat namen aangepast ivm privacy.

    Het verhaal is geschreven uit het perspectief van Bill Kaulitz. Op een dag komt de 17-jarige jongen erachter dat een oud schoolvriendinnetje van hem en Tom ziek is. Bill word hier ontzettend mee overrompeld en weet niet goed wat hij er mee aanmoet. Er rust al ontzettend veel druk op zijn schouders door zijn platenmaatschappij, dus ergens kan hij dit er niet ook nog is bij hebben.

    Al snel komen Tom en Bill erachter dat het meisje nog even belangrijk voor ze is, als dat ze vroeger was. En hoe moeilijk het ook blijkt te zijn, ze willen er alles aan doen haar beter te maken en haar te helpen. Wat niet altijd even makkelijk is.

    Op een gegeven moment is Bill er zo van overtuigd dat alles goed zal komen, dat hij verblind word voor de waarheid en het des te harder aankomt wanneer alles fout dreigt te gaan.


    Heute scheint die Sonne nur für dich.

    Zou het tof vinden als jullie het lezen en reacties zijn natuurlijk ook altijd welkom. Let me know what you think!

    x.


    Edit [06-06-10]:Ik heb een tijd geen hoofdstukken updates meer erop gezet ongeveer een jaar zie ik nu. En ik heb dit verhaal heel lang stil gelegd omdat het einde eraan kwam en me dat erg zwaar lag. Maar ik ben nu verder gegaan en nu staat t/m hoofdstuk '8.2 1000 Meere weit.' erop. Ik hoop dat er nog steeds mensen zijn die geintereseerd zijn.

    Dit verhaal is geschreven naar een ware gebeurtenis die mij zo ontzettend aangegrepen heeft dat ik er gewoon over moest schrijven.


    Edit [19-10-10]: Ik kan eindelijk met trots zeggen dat het verhaal af is. Het was ontzettend moeilijk, maar het was het zeker waard. Iedereen bedankt voor het lezen!

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 23:43 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Assassin schreef:
    Ik las hem, hij staat nog tussen mijn bladwijzers. Ga hem dan maar weer opnieuw lezen.
    Net had ik niets te doen! Kwam er toen maar mee haha.
    Hahah stommert, sorry hoor (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil lezen maar ik ben te moe, dus dat doe ik maar morgenochtend. Even een bladwijzer nemen zodat ik het niet vergeet:Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Ik wil lezen maar ik ben te moe, dus dat doe ik maar morgenochtend. Even een bladwijzer nemen zodat ik het niet vergeet:Y)
    Ahw dat is lief. Het is wel een lang en emotioneel zwaar verhaal, dus weet waar je aan begint (nerd). Maar, hij is zeker het lezen waard, en dat zeg ik niet omdat ik hem zelf geschreven heb, maar omdat het verhaal wat erachter zit prachtig is.


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Ahw dat is lief. Het is wel een lang en emotioneel zwaar verhaal, dus weet waar je aan begint (nerd). Maar, hij is zeker het lezen waard, en dat zeg ik niet omdat ik hem zelf geschreven heb, maar omdat het verhaal wat erachter zit prachtig is.

    Oke haha ik zag dat het omin lange hoofdstukken zijn maar i'll give it a shot(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Oke haha ik zag dat het omin lange hoofdstukken zijn maar i'll give it a shot(krul)
    Ghehe dat vind ik zeer net van u (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb net de proloog gelezen en ik vond het echt heel mooi. Ik krijg alleen hoofdpijn van lange delen, dus ik hou het maar even op 1 per dag. Maar ik vind het echt nu al geweldig_O_

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 7:47 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Ik heb net de proloog gelezen en ik vond het echt heel mooi. Ik krijg alleen hoofdpijn van lange delen, dus ik hou het maar even op 1 per dag. Maar ik vind het echt nu al geweldig_O_
    Oe dankje wel ;3. Super vet!


    Wie du mir, so ich dir.

    10.5 Zimmer 483 & 10.6 Zimmer 483 Staan nu ook online.


    Wie du mir, so ich dir.

    Zo, zo, dat is lang geleden.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Zo, zo, dat is lang geleden.
    Wat, dat ik dat verhaal begon? :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ontzettend stoer dat je er weer aan begonnen bent! Ik geniet er nog steeds van. Het is een echte aanrader. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Wat, dat ik dat verhaal begon? :Y)
    Hihi, ja :P


    Life is hard and then we die

    10.7 Zimmer 483 Staat nu ook online.


    Wie du mir, so ich dir.

    11.1 Het hele verhaal staat nu ook online.(nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    11.2 Het hele verhaal staat nu ook online (krul).


    Wie du mir, so ich dir.