• Zoals Johnny Depp wel vaker heeft gedaan, werkt hij weer samen met de geniaal; Tim Burton in zijn nieuwste film; Alice in Wonderland. Maar dit zal niet de gewone Alice in Wonderland zijn, het zal een meesterwerk zijn met een tint van Burton's geweldige werk.
    Johnny Depp zal de 'Mad Hatter' spelen.


    Release Date: 11 March 2010 (Netherlands)
    Ik kan niet wachten! Naja, wat ik net beschreef komt niet van een bepaald artikel maar alles ervan is waar ^^ Ik ben een mega fan van Burton en Alice in Wonderland is een groot verslaving van mij. Zeker het spel; American McGee's Alice, waar Burton blijkbaar ook een beetje inspiratie van heeft gehaald ^^
    Tweedle Dum and Tweedle Dee
    The Red Queen
    The Gate's


    Slowly floating to the sky...

    hah ik heb hem hier al in de kast staan! weer een geniale film van tim burton met johnny depp!(H)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik vind de film echt niks aan :'D


    -

    Ik heb hem toevallig eregisteren nog met mijn mama gekeken :3


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Hij is wel vet, maar de ouderwtse tekenfilm vind ik toch beter, daar ben ik mee opgegroeit haha.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Bovicide schreef:
    Ging Aro van New Moon daarin niet het konijn spelen ofzoiets? (:


    de stem van het konijn^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Naaaais filmpje...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sorry dat ik het zeg hoor, maar waarom een topic van een jaar geleden omhoog schoppen? :X

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 17:27 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    ScrapAttack schreef:
    Hij is wel vet, maar de ouderwtse tekenfilm vind ik toch beter, daar ben ik mee opgegroeit haha.


    hoi, jij bent leuk.