• Er ging dus net telefoon, en toen nam ik op want er is voor de rest niemand thuis. Dus zo'n vrouw die begont over woningen en alles en blablabla. Dus 20 seconden verder zei ik zo van: 'Ik ben nog maar een 14-jarige dus ik denk niet dat u mij moet hebben.' Ze wilde wat vragen doornemen ofzo. Echt vét irritant. Ik heb dat wel vaker dat ze mij voor mijn moeder aanhoren ofzo. Ze zeggen ook wel eens dat ik een volwassen stem heb, ofzo.
    Hebben jullie dat ook wel eens, dan je voor iemand anders word aangehoord?
    x.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2009 - 15:16 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik niet, maar laatst kwam er een wijf aan de deur en die dacht dat ik 18 was, like ik ben 12 ><

    mijn zus had dat een keer, ze had een of andere man aan de telefoon van een of ander berdijf, ze heeft hem zijn hele lulverhaal laten vertellen en teon zij ze zo vet droog: 'daarvoor moet u bij mijn vader zijn en die is niet thuis, nog een prettige dag' en toen hing ze op. wij kamen echt niet meer bij:'D


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ja, ze verwisselen mij en mijn zus, ook niet echt een pretje. Want dan doen ze al meteen hun verhaal en dan moet ik zeggen dat ik het ben >.<


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    LOVEMEx schreef:
    Ik niet, maar laatst kwam er een wijf aan de deur en die dacht dat ik 18 was, like ik ben 12 ><


    Hahaa x'DD


    I found myself in Wonderland.

    SleepingSun schreef:
    mijn zus had dat een keer, ze had een of andere man aan de telefoon van een of ander berdijf, ze heeft hem zijn hele lulverhaal laten vertellen en teon zij ze zo vet droog: 'daarvoor moet u bij mijn vader zijn en die is niet thuis, nog een prettige dag' en toen hing ze op. wij kamen echt niet meer bij:'D


    En die's ook goed (A)


    I found myself in Wonderland.

    But anypoeh, neen ik heb zoiets toch nooit meegemaakt, zover ik me heriner, ..


    I found myself in Wonderland.

    Ik en mijn zus, zelfs mijn eigen mama doet het. :8


    All was well.

    Magnifique schreef:
    Ik en mijn zus, zelfs mijn eigen mama doet het. :8

    heb ik ook met mijn vader en die is ook nog zo slim om niet naar het nummer te kijken--'


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Mijn vader zegt vaak bij zo'n dingen: 'Sorry geen tijd voor die shitzooi, doei nog een prettige dag.' En als mijn vader niet thuis is, neemt mijn zus op, zegt dat de telefoon voor mij is en wanneer ik dan 'hallo?' zeg krijg ik zo'n man met een hele vragenlijst. --" Je moet gewoon wat brabbelen over aliens en luchtballonnen die werken op zweetsokken en dan hangen ze wel op. (:


    You'll never dream alone. <3

    Nee maar mijn broer wel. En hoezo is dat irritant? Het is toch juist grappig?


    when words fail, music speaks.

    Niemand kan het verschil tussen mijn zus en mijzelf vertellen aan de telefoon =3 Soms nodigt mijn zusje haar beste vriendin mij uit om naar de film te gaan xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    OMGBO schreef:
    Nee maar mijn broer wel. En hoezo is dat irritant? Het is toch juist grappig?

    Voor een enkele keer is het wel grappig, maar als het 5 minuten van je tijd in beslag neemt en dat mens het dan pas door heeft dat ik minderjarig ben, is het niet zo leuk. + Ze bellen altijd op verkeerde momenten. -.-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ja alleen bij mij vragen ze meestal wel van : spreek ik met boer?
    Nee met oostland , boer is mijn moeder x]
    maar met mijn achternaam zeg ik niet meer want dan laten ze me niet uitspreken en zeggen ze o dan hebben we de verkeerde Doei!

    Blondine schreef:
    (...)
    Voor een enkele keer is het wel grappig, maar als het 5 minuten van je tijd in beslag neemt en dat mens het dan pas door heeft dat ik minderjarig ben, is het niet zo leuk. + Ze bellen altijd op verkeerde momenten. -.-'
    Nou van vijf minuten langer verspil je niet je hele leven hoor. Je wil niet weten hoelang ik aan de telefoon hang met mijn vriendin. Zoals wanneer? Als het een verkeerd moment is neem ik gewoon niet op. (aa)


    when words fail, music speaks.

    ze beginnen altijd direct met praten,ze luisteren denk ik niet eens naar de stem,zolang de persoon aan de overkant fatsoenlijk kan praten vinden ze die blijkbaar geschikt om hun uitleg te doen ...

    wat ik vaak heb,is dat mensen denken dat mijn broer mij is,als ik met mn vriendin bel,en eventjes naar de wc ga en terugkom is mn broer een praatje aan het doen,ze merken niet dat het niet mijn stem is O.o
    zelfs mijn eigen bomma merkte het verschil niet Ö
    ik ben 16,mijn broer 12 ...


    everybody needs a song.