• Ja, man.

    In het eerste jaar vond ik hem zo'n kutgast! Echt een stoéfer, maar niét te doen.
    Tweede jaar kwam ie in mijn klas te zitten,
    lijkt die doede superlief.
    Maar oké, nu zit ie me al x aantal maanden te overspoelen met berichten, echt om van te walgen, like; 'You're the most beautiful thing on earth.' En 'Liefje, ik hou van u'
    En van dat stuff. ><
    En op msn hetzelfde. En hoezo dat is erover?
    Oké, vroeger stuurde ik ook van die berichten naar hem, om van zijn gezeur af te zijn, maar nu reageer ik niet meer. Echt, ik word elke keer weer chaggi als ik zie dat ik een bericht van hem krijg ><
    En ik zou hem willen blokkeren op msn,
    maar ziet die persoon dat? ;X
    Want ik wil hem niet kwetsen ofzo, we hebben mooie tijd gehad, maar hij overdrijft.
    - We zijn geen koppel, ik ben niet op hem, hij niet op mij. (zegt hij toch)

    hij test je een beetje op deze manier, ik weet wel zeker dat hij je leuk vind. Maar die gast krijgt waarschijnlijk te weinig aandacht van je :x dus gaat hij je aandacht op een negatieve manier vragen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 22:52 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    als je hem blokt kan hij dat niet zien
    want dan sta je gewoon altijd ofline bij hem

    dat heb ik dan gehoord he


    To The Stars Through Adversity

    Zeg hem gewoon dat je dat irritant vind... Zeg dat je het leuk vind om vrienden te zijn, maar dat hij er gewoon mee moet stoppen :3
    En anders koppel je hem aan iemand , dat hij die dan lastig valt :D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    MissShinoda schreef:
    hij test je een beetje op deze manier, ik weet wel zeker dat hij je leuk vind. Maar die gast krijgt waarschijnlijk te weinig aandacht van je :x dus gaat hij je aandacht op een negatieve manier vragen.

    Ja, een vriendin zei ook -waar hij btw verliefd op is geweest- ; 'Niet verliefd op jou? Je bent gek als je dat niet inziet. Hij kan mij niet krijgen, dus jaagt hij maar op jou.' dat zei ze ;x

    CUTExDIAMOND schreef:
    als je hem blokt kan hij dat niet zien
    want dan sta je gewoon altijd ofline bij hem

    dat heb ik dan gehoord he

    Ja, dat hoorde ik ook, maar was niet zeker ;x
    Dank je (:

    Zeer vervelend voor je.
    Hij kan het niet zien als je hem blokt.
    (bij mij word dat vermelt)


    Everyone smiles in the same language.

    hij is niet op u verliefd liss? komaan ik denk van wel hoor:X kvind dt je het gwn eerlijk moet zeggn dat je het beu bent
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    hij is niet op u verliefd liss? komaan ik denk van wel hoor:X kvind dt je het gwn eerlijk moet zeggn dat je het beu bent
    Xx

    Ja, dat zei een vriendin dus ook, dat hij op mij verliefd is. O,o Oké, misschien wel..
    En nou, kan ik proberen.. Als ik daar de moed en het juiste moment voor vind xd

    [ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 23:20 ]