• Ik weet niet wat ik moet zeggen hierover; EA
    Maar zie die hand.. Zou iemand me ongeveer kunnen uitleggen hoe dat zit? o.o Ik vind het maar eng.


    You move me ......... Kurt

    Ookal heb ik al op dit topic geantwoord, ik dacht echt dat het over mij ging xd

    ze leunt gewoon?


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Uwh. :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Eigenlijk wel vies, xD


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Het kan aan mij liggen maar ik zie niks vreemd


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ze leunt op het tussenstuk wat zit tussen je duim wijsvinger. Ze is extremely elastisch, dan kun je dat zonder dat het (heel erg) ongezond is :'D. Believe me ik heb haar al vaak genoeg voor mijn neus al helemaal in de knoop zien liggen op het podium dus dit valt nog reuze mee.


    Wie du mir, so ich dir.

    Beetje lenig aan haar handen.


    ok

    KirstenSnaps schreef:
    Ze leunt op het tussenstuk wat zit tussen je duim wijsvinger. Ze is extremely elastisch, dan kun je dat zonder dat het (heel erg) ongezond is :'D. Believe me ik heb haar al vaak genoeg voor mijn neus al helemaal in de knoop zien liggen op het podium dus dit valt nog reuze mee.

    DAt zeggen ze ook over mij en me zus(dat supper lenig zijn).Dat heeft een naam weet hem alleen niet meer.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    DAt zeggen ze ook over mij en me zus(dat supper lenig zijn).Dat heeft een naam weet hem alleen niet meer.
    Slangen mensen, of het kan zijn dat je een vorm van Ehlers-Danlos hebt. Ik in ieder geval wel :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Slangen mensen, of het kan zijn dat je een vorm van Ehlers-Danlos hebt. Ik in ieder geval wel :'D

    Nee het was een anderenaam, zo'n huis tuin en keuken naam(alleen geen slange mensen), iets met elastiek als ik het goed heb.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    dude,,dat is normaal hoor,een normale houding [als je ea bent dan :Y)]
    ik vindt t niet eng xD


    Imperfection Is Beautiful

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Nee het was een anderenaam, zo'n huis tuin en keuken naam(alleen geen slange mensen), iets met elastiek als ik het goed heb.
    Elastiek mens? (krul) Haha ik heb echt geen idee eigenlijk :'D Elastische gewrichten :'D?


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Elastiek mens? (krul) Haha ik heb echt geen idee eigenlijk :'D Elastische gewrichten :'D?

    Zo iets ja, mijn zus noem het zo maar die heeft wel vreemdere woorden:'D


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ze leunt niet op d'r handpalm maar op de rug van d'r hand, ziet er een beetje vaag uit, maar valt wel mee hoe erg dat is:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ziet er wel sick uit. x'D Maar komt idd door hoe ze leunt


    The economy is suffering, let it DIE!