Ik hoorde een vraag op tv. Dus laat ik die vraag hier ook eens stellen; Mannen met of zonder borsthaar?.
-
13 juli 2009 - 22:4514 juli 2009 - 0:00
Blondiepants schreef:
(...)
inderdaad, dan was zelf een kus op de mond té veel.
Btw; ik heb je toegevoegd op facebook .
Inderdaad. En oooh,dan ga ik eventjes kijken (:.14 juli 2009 - 0:01JOYCEVIPx schreef:
(...)
Inderdaad. En oooh,dan ga ik eventjes kijken (:.
doen :'D!
ik herinner me dat we vroeger, hier op Quizlet, vaak ruzie maakten, en nu zitten we gewoon met elkaar te praten ^^-
14 juli 2009 - 0:03Blondiepants schreef:
(...)
doen :'D!
ik herinner me dat we vroeger, hier op Quizlet, vaak ruzie maakten, en nu zitten we gewoon met elkaar te praten ^^
Ik heb hier met zoveel mensen ruzie gehad,dat ik me niet iedereen nog kan herinerren. Maar over wat ging het dan ? :'D ik wil eens lachen [misschien word het beter dat we in gb praten omdat we offtopic gaan ofso ].14 juli 2009 - 0:05Zonder.
-
14 juli 2009 - 0:20Zonder dude, en niet alleen zonder borsthaar maar ook zonder piemelhaar. Ze moeten het maar leren scheren!
-is te lui om de vorige reactie's te lezen-Scream for mercy!
14 juli 2009 - 0:22Enchant schreef:
Zonder dude, en niet alleen zonder borsthaar maar ook zonder piemelhaar. Ze moeten het maar leren scheren!
-is te lui om de vorige reactie's te lezen-
Piemelhaar :'). Sorry,vond ik nog al grappig klinken .14 juli 2009 - 0:33Enchant schreef:
Zonder dude, en niet alleen zonder borsthaar maar ook zonder piemelhaar. Ze moeten het maar leren scheren!
-is te lui om de vorige reactie's te lezen-
whaha-
14 juli 2009 - 0:41Een beetje maakt het wel een echt beest. Maar niet te veel.
everything you imagined, and more...
14 juli 2009 - 0:43TaraChaos schreef:
zonder , maar zon lijn vanonder de navel is wel cute vind'k <3Better to leave than to be gone.
14 juli 2009 - 0:44Zonder. En ook ze pikwijzer mag verdwijnen.
If I were a boy, I swear I'd be a better man.
14 juli 2009 - 2:58Ieuw wat een vraag. ZOnder natuurlijk! Probeer maar is met, dan liggen bij mij de harsstrips al klaar :')Wie du mir, so ich dir.
14 juli 2009 - 8:35Ligt eraan wat voor een kop erboven op zit, zegmaar :'D
Bij Bill/Tom ofzo zou dat echt vreselijk zijn o.o
Dus bij hun zonder.
Maar bij Ruben Nicolai / Strify is het ongelofelijk sexy14 juli 2009 - 9:0014 juli 2009 - 9:00LALALALALA schreef:
Zonder. En ook ze pikwijzer mag verdwijnen.
Hahaha“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus
14 juli 2009 - 9:07zonder. :]
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.