• Hey allemaal, onze school had een project explore indonisia, nou dat is allemaal Goed gegaan tot nu toe!

    ze zitten nu midden in indonesie, met waarschijnlijk de mexicaanse griep..

    door Mexicaanse griep
    Publicatie: 13/07/09 11:53 Laatst gewijzigd: 13/07/09 16:20 Op het Indonesische eiland Flores zijn dertien Nederlandse scholieren van het Citaverde college uit Limburg in quarantaine geplaatst. Ze zijn mogelijk besmet met de Mexicaanse griep.


    Een 13-jarige jongen wordt geisoleerd van andere patienten behandeld in het ziekenhuis, aldus The Jakarta Post.. De scholier had een temperatuur van 40 graden. Ook klaagde hij over hoofdpijn en misselijkheid.

    Medici hebben bij de jongen bloed afgenomen. Dat wordt voor onderzoek naar Jakarta of Bali gestuurd. De dertien Nederlanders waren vorige week in Maumere aangekomen voor deelname aan een humanitaire missie.

    Volgens de school lijken de symptomen inmiddels mee te vallen.

    bron: Hart van Nederland

    een meisje daarvan is een klasgenootje, en ik ken ze allemaal, maar volgens school gaat het nu beter dus het zal wel Goed gaan.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 17:07 ]

    Das nie leuk..


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Jaaa, ik zag het op tv. Lijkt me echt eng. o.o


    blame the bully.

    Ik hoorde het op de radio :Y)


    All was well.

    Ik hoorde het op de radio :Y)


    All was well.

    eeerg. o,o'
    maar goed. het is niet echt heel dodelijk, gelukkig.


    ok

    eeerg. o,o'
    maar goed. het is niet echt heel dodelijk, gelukkig.


    ok

    me ex zit dus lekker in indoland bwahaaha xD


    I build a house for your bones!

    Woops. (':


    You'll never ever ever be mine.

    Even je vitamintjes eten, en het is gewoon een griepje, ik begrijp dat het eng is. Maar voor gezonde jongeren is het gewoon een griepje :)
    Hopelijk mogen ze snel weer naar huis!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Als ze nou die griepremmers nemen komt alles goed