• Als het van Joe Jackson afhangt dan staan zijn drie kleinkinderen in 2010 op de planken als 'The Jackson Three'. Dat meldt de Britse krant The Telegraph vandaag. De vader van Michael Jackson verklaarde eerder al dat Paris (11) een talent heeft als performer en dat Blanket (7) een goede danser is.

    oe Jackson was vroeger manager van 'The Jackson Five', waar Michael toen hij kind was deel van uit maakte.Volgens Ian Helperin, de biograaf van de King of Pop, heeft vader Jackson twee van zijn drie kleinkinderen al een contract aangeboden.
    "Ik heb met iemand gesproken die heel dicht bij de familie staat en Joe is vastberaden, in 2010 wil hij met de drie kinderen van Michael op wereldtournee. En hij lijkt niet van gedacht te veranderen", aldus Helperin.

    De plannen van Joe Jackson bevallen de rest van de Jackson-familie niet. Ze zijn bang dat Prince Michael, Paris en Blanket uitgebuit zullen worden. Bovendien hebben de zussen en broers van Michael Jackson slechte herinneringen aan hun vader. Zo verklaarde Michael Jackson zelf dat zijn vader hem als kind sloeg. Ook zus LaToya had over de 'voortdurende dreiging van geweld' die Joe Jackson naar zijn kinderen uitstraalde.

    Debbie Rowe en Katherine Jackson, die om het hoederecht over de drie kinderen vechten, leken gisteren tot een akkoord te komen. En als het van hen afhangt dan zal Joe Jackson zich in geen enkel opzicht mogen mengen in de verdere opvoeding van Prince Michael, Paris en Blanket. (ka)

    bron:www.hln.be

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 13:14 ]


    I need you like a heart needs a beat

    What...
    Waarom zou Michael zijn kinderen maskers laten dragen in het openbaar? Ja, omdat hij niet wilt dat ze overspoelt worden met paparazzi. Dan zou hij dit zéker weten ook niet gewild hebben.


    I live for the applause, you will die for it.

    En dan gaat Joe hen ook nog eens slaan, nezt zoals bij MJ en Jackson 5 zeker?
    NO WAY!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hopeless schreef:
    Dat mag niet doorgaan vind ik. Laat die kinderen eerst een normale opvoeding hebben en daarna zelf kiezen wat ze willen.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik weet wel zeker dat misshcien niet alle 3 maar zeker wel eentje michael volgt, en ook gaat zingen maar dit vind ik te gek voor woorden. Die gast is serieus raar. En harteloos,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ohmygawd. Laat die kids, damn. --'
    Hun vader is net dood. Laat ze rouwen, denk ik dan.
    Zeikerd. ><

    Hopeless schreef:
    Dat mag niet doorgaan vind ik. Laat die kinderen eerst een normale opvoeding hebben en daarna zelf kiezen wat ze willen.

    BlackKeys schreef:
    Dat die man zijn kleinkinderen maar met rust laat. Heeft hij nog geen geld genoeg?
    En de jeugd van zijn kleinkinderen wil hij dan ook nog verpesten. Ze moeten nu juist opgroeien zonder al die aandacht van de media.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee dit vind ik niet kunnen. je ziet in dit bericht al dat ze dat niet willen. laat eerst hun eigen leven lijden en zelf tot beslissingen komen. dit mag niet!


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Dat mogen ze niet laten doorgaan vind ik.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Niet doen! Ik ben er zwaar tegen. Wie weet wat er allemaal van komt... straks laat er eentje zich verzwarten, tja alles kan hé!
    Ik zou die kinderen gewoon een gewone jeugd geven, hun vader die nogal geflipt was en amper thuis was en nu moeten ze zelf een harde carriere maken? Laat ze toch gewoon kindjes zijn...


    death to the one at the end of the serenade.