• Ik wil heel graag een nieuw kapsel :] , Ik hebb nu zwart haar, ben vanmezelf blond, en ik ben van plan om na 2 jaar zwart haar te hebben weer blond te worden. Ik heb faqing veel uitgroei, en wil me haar dus knipppen. Ik zit al heel lang met een kapsel.. maar ik durf het niet zo.
    Jullie kennen Kimberley van The Pussy Cat Dolls toch wel? Die vrouw met die lok en de achterkant kort? Zo ong. wil ik het graag n.n
    Maar... ik durf het niet goed.. =O
    Moet ik het doen of niet? (=

    Als je het mooi vind, vind ik dat je er moet voor gaan.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    je moet het gewoon doen als jij je daaar fijn bij voelt de mensen moeten maar accepteren dat je er zo bij wilt weten het is jouwn keus en zij hoeven er niet mee te lopen . dus gewoon doen

    Joahh .. idd, maar het boeit me ook niet wat anderen van me vinden fzo, maar ..
    Ik heb nu best lang haar, en en .. dan ineens zo kort.. dat vind ik kinda scary x|

    Dan knip je het eerst tot je schouders ipv helemaal tot in je nek? of doe je eerst een bob-lijn of zo.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hmm schatze doe gewoon waar jij je goed bij voelt. Hmm van lang naar kort is just that scarry maar denk er dan goed over na hun. Ik denk dat het je wel awsome gaat staan =D


    I build a house for your bones!

    Hmm. Je moet van tevoren even advies aan je kapper vragen, want wie weet past het echt niet bij je. Kappers hebben er verstand van. ;D


    -

    Als je het mooi vind, moet je dat doen (:


    You'll never ever ever be mine.