• Ik weet eindelijk wat ik ga doen na het vmbo! Ik ga labaratorium technieken doen, aangezien ik scheikunde geweldig vind en biologie een eitje is voor mij. Lijkt me echt leuk^^

    Maar door die verrekte kut school heb ik nu wel een hersenschudding! Wie verzint het nou, een circus als jaarafsluiting?! Moest ik z'n acrobatisch kunstje doen omdat ik daar goed in ben, sta ik op de handen van 2 vriendinnen op anderhalve meter hoogte. Zegt de ene "Anouk ga zitten, ik houd je niet meer!" Dus ik bn bezig met gaan zitten loopt die ander door waardoor ik achterover val! Met mijn hoofd op een ijzeren stang en daarna kei hard op de grond. Vanaf daar herriner ik me niet meer wat er is gebeurd, alleen dat ik toch ond optreden nog hen gedaan en toen de rest van mijn groep bezig was ben ik het podium afgestrompeld met die man van dat circus... En daarna naar de dokter. Die had het over hersenbloedingen enzo, kei eng! En als ik deze week onvergeef of ineens niet helder ben moet ik meteen naar het ziekenhuis, omdat ik dan misschien een hersenbloeding heb! En dit is allemaal vrijdag gebeurd! O.o

    Edit: Ik hb fucking veel pech de laatste tijd, Eerst op werkweek in April enkelbanden verrkt. Toen met de kermis 1 week geleden met mijn arm tussen de botsauto's! En nu dit weer, loop ik de aankomende week met hoofdpijn en duizeligheid... gosh, haat aan mezelf -.-

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 22:23 ]


    -

    Wow wat erg,
    Beterschap!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    omg. dat is echt schrikken. :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Danke.


    -

    Trafficlight schreef:
    omg. dat is echt schrikken. :\

    Idd, ik wist niet wat me overkwam. Mijn leraares Engels helemaal over de flos alsof ik dood ging, ik schrok me dood XD


    -

    Edit: Ik hb fucking veel pech de laatste tijd, Eerst op werkweek in April enkelbanden verrkt. Toen met de kermis 1 week geleden met mijn arm tussen de botsauto's! En nu dit weer, loop ik de aankomende week met hoofdpijn en duizeligheid... gosh, haat aan mezelf -.-

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 22:23 ]


    -

    beterschap;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    beterschap en heel veel sterkte meis

    Danku, jullie zijn allemaal heel lief. Maar ik ga zo stoppen, te lang computeren is niet goed nu XD


    -

    Beterschap! Nu is je 'naam' wel toepasselijk...


    You move me ......... Kurt

    succes met je opleiding alvast n_n'
    en veel beterschap!


    -

    Aww, Sterkte<3


    Just got to make sweet love `till the break of dawn