• Voor de Robert fans wou ik dit ff melden want ik las dit ergens in een Amerikaanse tijdschrift ^^; Robert zou in een nieuwe film gaan spelen 'Remember Me' als hoofdrol. Hij en zijn co-star De Raven [voornaam ben ik vergeten] spelen een 'young couple' wiens verledens erg zijn doordat ze tragische dingen mee hebben gemaakt.
    Foto's etc; http://www.filmofilia.com/2009/06/16/first-remember-me-set-photos-robert-pattinson/


    Slowly floating to the sky...

    oo dat heb ik bij een vriendin in een blad gelezen , ik geloof dat dat de hitkrant was

    mhhh ik geloof dat ik dat al een paar keer in de joepie heb gelezen? I dunno :'D


    You're a star in heaven.

    yufucker schreef:
    oo dat heb ik bij een vriendin in een blad gelezen , ik geloof dat dat de hitkrant was

    Ik heb de hitkrant niet meer gelezen, so I don't know, Sorry ^^ Ik had het in de 'People Magazine' volgens mij gelezen ofzo... XD I don't remember. Ik lees teveel tijdschriften op me werk dus XD


    Slowly floating to the sky...

    BlackKeys schreef:
    mhhh ik geloof dat ik dat al een paar keer in de joepie heb gelezen? I dunno :'D
    Ik heb de joepie nog nooit gelezen, dus i dunno either XD


    Slowly floating to the sky...

    Ja, hij gaat daarin spelen.
    Ook in;
    Bel Ami
    Unbound Captives
    & natuurlijk;
    The Twilight Saga: New Moon. (:


    hoi, jij bent leuk.

    Ik weet. Had het al ergens gelezen. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    xValiant schreef:
    Ja, hij gaat daarin spelen.
    Ook in;
    Bel Ami
    Unbound Captives
    & natuurlijk;
    The Twilight Saga: New Moon. (:

    Ik wist alleen dat hij in New Moon zou spelen van die lijst XD ahaha kewl ^^


    Slowly floating to the sky...

    stond in de joepie ^^

    Rob heeft het druk de laatste tijd. Ik wist dit want hij was op de foto gezet, zoenend. Dus allemaal Rob fans flippen, zeg ik zo van "Das voor de film Remember Me..." Hun allemaal "Ooo, okay" XD


    -