• héj !

Ik heb net iets bedacht voor Q.!
    Op de voorpagina staan De populairste quizen en stories, maar die zijn toch al populair, dus dacht ik dat het beter was om de minder populaire quizen en stories daar te plaatsen.

Wat denken jullie ervan? (:

You are the poetry Shakespeare was missing.

Voor

Frankly my dear, I don't give a damn.

Bumblebee schreef:
    Ik weet niet, da's best wel erg als je je quiz/story ziet staan bij minst populair. ;x

we've only said goodbye with words

Prodigy schreef:
    Absoluut tegen.

Als je bij zo'n quizzen / stories uit wilt komen, klik dan op 'Willekeurige ...'

daar heb je een punt, ik weet niet: ik ben er niet voor, maar ook niet tegen :'D

-

Oké, en hoe kom je erachter welke de meest onpopulair zijn o.o'
    Beetje onnneeudig.

ok

Masterpiece schreef:
    Oké, en hoe kom je erachter welke de meest onpopulair zijn o.o'
    Beetje onnneeudig.

Door 'aantal keer gelezen/gemaakt'

Hmm.. -gaat Annelies achterna-
    Ik weet het niet,
    Want meestal zitten er ook bij met verhalen die eigenlijk echt slecht zijn. :X Daarmee bedoel ik; te vaak afgekort, niet gedetailleerd, ingewikkeld en verwarrend,..

[ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 18:12 ]

You'll never dream alone. <3

Dubbelpost, sorry. :X
    Mja, ik ben tegen!

[ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 18:15 ]

You'll never dream alone. <3

Mee eens, dan worden die ook nog eens gemaakt!

Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

Voor!

You'll never ever ever be mine.

Aangezien er zoveel tegen het idee zijn omdat er verschillende quizzen/stories op niets trekken, zou ik zeggen dat de lezers van die story zelf kunnen zeggen of die quiz/qtory daar moet staan? Maar als die story eens op die voorpagina heeft gestaan, kan die er bevoorbeeld de komende 4 weken (ik zeg maar iets) er neit meer op komen en elke quiz waar op gestemd is krijgt een kans om op die voorpagina te staan?

Tja, ik kijk niet vaak bij de populairste stories nzo, dus ik weet het niet.
    Maar het is wel zo, dat het me best erfg lijkt als je ziet dat je quiz/story bij minst populair staat, aangezien mensen er wel veel moeite voor doen.
    Maarja, ik vind het dus niet echt nodig.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Ja,de populairste kennen we al,en dan worden die leuke quizen ook eens gemaakt en niet vergeten.

Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

Handig,, mee eens! 8D

You move me ......... Kurt

RUBYx schreef:
    Ja,de populairste kennen we al,en dan worden die leuke quizen ook eens gemaakt en niet vergeten.

Niet meer.Ik zie dat de mijne erbij staat (A)

Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

Promise schreef:
    Aangezien er zoveel tegen het idee zijn omdat er verschillende quizzen/stories op niets trekken, zou ik zeggen dat de lezers van die story zelf kunnen zeggen of die quiz/qtory daar moet staan? Maar als die story eens op die voorpagina heeft gestaan, kan die er bevoorbeeld de komende 4 weken (ik zeg maar iets) er neit meer op komen en elke quiz waar op gestemd is krijgt een kans om op die voorpagina te staan?

Ja, lijkt wel een goed idee. Zo krijgt iedereen een kans. (: