• héj !

    Ik heb net iets bedacht voor Q.!
    Op de voorpagina staan De populairste quizen en stories, maar die zijn toch al populair, dus dacht ik dat het beter was om de minder populaire quizen en stories daar te plaatsen.

    Wat denken jullie ervan? (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    FREDisonline schreef:
    (...)Ik heb absoluut dezelfde mening als jou. Er zijn stories en series die echt op níéts trekken, ik wil niemand beledigen of zo. De populaire staan er omdat mensen die een storie of serie zoeken dan meteen een aanrader krijgen. Er bestaan -denk ik- nóg altijd zo'n verhalen waarmee je meteen seks hebt met Bill of zo.

    Ja, maar daar staat dan 16+ ofzo bij en die worden - hoe kan het ook met al die oversekste mensjes hier - best veel gemaakt, dus die kunnen misschien ook wel bij populaire quizen staan.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Of de laatst ontworpen quizzen. (:

    Ik ben voor, maar welke er dan komen is nog niet zo goed over nagedacht.

    Voor :Y)

    De meest nieuwgemaakte kan ook... Als er een nieuwe quiz is geactiveerd, dat die op die frontpage komt.
    Tis maar een idee(A)


    I want my bloody cheese now!^^

    Indeed. Er komt nooit verandering in. Nogal wiedes dat de populairste quizzen populair zijn en blijven =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Liess schreef:
    (...)
    Haha, denk je? Minstens 99% hier geilt op aandacht, dus interesseert het ze niet eens hóe en wáár ze in de aandacht komen. (:
    Anyways, ik vind het niet zo nodig. ;]

    Om eerlijk te zijn denk ik dat het met die 99 % wel meevalt.
    Maar in de zin van het begrip 'aandacht' ruim nemen heb je gelijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Indeed. Er komt nooit verandering in. Nogal wiedes dat de populairste quizzen populair zijn en blijven =='


    Populaire quizzen hebben al een pagina, dus vind ik dat twee pagina's wel erg veel zijn en vooral de hoofdpagina.

    Voor.


    Never run out of reasons to smile...

    Vóóóóór!!


    i'm a vampire and i will kill you

    voor ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Exception schreef:
    Of de laatst ontworpen quizzen. (:

    Dat noemt: 'Nieuwe Quizzen' eh (;


    everything you imagined, and more...

    Ja, ik ben voor.
    Maar... dan moet iedereen wel uitvechten welke daar dan mogen staan.
    Dan moeten ze gewoon steeds vernieuwd worden.


    Als je maar een ananas hebt..

    Liess schreef:
    (...)
    Haha, denk je? Minstens 99% hier geilt op aandacht, dus interesseert het ze niet eens hóe en wáár ze in de aandacht komen. (:
    Anyways, ik vind het niet zo nodig. ;]

    Nou, ik zou het erg vinden als mijn quiz bij minst populair zou staan, maar andere misschien niet. ;D

    Inderdaad , dat is een leuk idee. (:


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!