• iedere keer als ik hem op wil starten dan geeft die aan dat ik hem opnieuw moet opstarten, dat ik dan crtl+alt+del in moet drukken, en nja dat doe ik dan... maar dan krijg ik dat weer!¬¬
    iemand enig idee hoe dit komt? en hoe ik hem wel weer gewoon werkend kan krijgen?


    Never forget the things that make you smile

    Mijn laptop deed dat ook, maar die was wel 296453478318 jaar oud ofzo. Mijn broer heeft er eens naar gekeken en heeft hem toen helemaal gedefragmenteerd, of hoe je dat woord ook spelt en windows opnieuw geïnstalleerd en toen deed hij het weer.


    Tanya is de beste.

    Imperd schreef:
    Mijn laptop deed dat ook, maar die was wel 296453478318 jaar oud ofzo. Mijn broer heeft er eens naar gekeken en heeft hem toen helemaal gedefragmenteerd, of hoe je dat woord ook spelt en windows opnieuw geïnstalleerd en toen deed hij het weer.


    maar om te defragmenteren moet hij toch eerst gewoon helemaal opgestart zijn? en nja mijn start zeg maar helemaal niet op...
    ik krijg meteen dat scherm van opnieuw opstarten

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 12:11 ]


    Never forget the things that make you smile

    ja ha dik, mijn hele ocmputer werd opneiuw uit elkaar gehaald enalles, k was like, alels kwijt. en nu heb ik een eniwue want hij deed het opnieuw na 3 weke xD

    Ja, dat was bij mij exàct hetzelfde. Telkens begon hij opnieuw op te starten en geraakte niet helemaal door tot mijn bureaublad. En ik zeg het je, zo had mijn broer het toen opgelost gekregen door op weet ik veel welk knopje te drukken. :')


    Tanya is de beste.

    op welk knopje had je broer dan gedrukt xD
    want als ik hem nu weer naar de maker moet brengen flipt me stiefvader


    Never forget the things that make you smile

    Ja, dàt weet ik ook niet meer. :X
    Ik vrees toch dat je je vader er eens naar zal moeten laten kijken, want dat is echt niet gezond. :'D


    Tanya is de beste.

    haha nee ik weet het xD
    nja eerst me moeder maar:P


    Never forget the things that make you smile

    Succes! :')


    Tanya is de beste.

    ja, ze zei doe hem eerst maar gewoon uit xD ze vroeg naar een pc dokter ofzo:S of ik alles er weer af kon halen en er dan opnieuw opzetten xD maarja daar heb ik dus geen verstand van xD


    Never forget the things that make you smile