• Hii

    Ik zit met een probleempje xD Ik heb namelijk een serie net begonnen.En hij is 2 keer gemaakt.1 keer door mezelf en 1 keer door iemand da ik ni ken.xD Ik wil graag weten wie da is.Maar je kan da alleen maar zien als die persoon ingelogd is.Maar waarom alleen als die ingelogd zijn? Ik wil zo graag weten wie het is !!

    KUS.

    volgens mij heeft een persoon die geen account heeft hem gemaakt..
    :S


    I go wherever you will go..

    volgens mij heeft een persoon die geen account heeft hem gemaakt..
    :S


    Ahjah dat kan,maar er staat: 'De uitkomsten worden alleen van ingelogde leden bijgehouden.Dus het kan ook dat ie gwn offline is.

    (...)

    Ahjah dat kan,maar er staat: 'De uitkomsten worden alleen van ingelogde leden bijgehouden.Dus het kan ook dat ie gwn offline is.
    ney want ik heb allemaal berichtjes gestuurd naar mensen die mijn quiz hebben gedaan(omdat hij verplaatst is naar een ander account) en sommigen waren offline. dus het betekent gewoon dat die mesn egeen account hebben..


    I go wherever you will go..

    (...)ney want ik heb allemaal berichtjes gestuurd naar mensen die mijn quiz hebben gedaan(omdat hij verplaatst is naar een ander account) en sommigen waren offline. dus het betekent gewoon dat die mesn egeen account hebben..

    OK.

    (...)

    Ahjah dat kan,maar er staat: 'De uitkomsten worden alleen van ingelogde leden bijgehouden.Dus het kan ook dat ie gwn offline is.

    Niet helemaal. Met die zin wordt bedoeld dat het alleen bijgehouden wordt van mensen die on-line zijn op het moment dat ze de quiz invullen.

    Of ze daarna offline of online zijn maakt verder niet zoveel uit.

    Het is - om op de vraag van TS terug te komen - verder niet te zien wie je quiz heeft gemaakt als dat gebeurd is door iemand die niet ingelogd is. Van deze personen is simpelweg geen informatie beschikbaar.


    Dit is mijn signature...