• De stelling van vandaag luidt:
    Scholen moeten meer hun best doen om schoolverlaters en spijbelaars aan te pakken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 juli 2009 - 9:23 ]


    BAM!

    ik ben het er wel mee eens anders is het oneerlijk voor de mensen die wel gewoon naar school gaan.


    you were born original don't die as a copy

    Oneens.
    Bij ons wordt er al gebeld als je niet naar school bent geweest, ook al is het maar een uurtje.


    hoi, jij bent leuk.

    Pfft. Ik vind dat mensen zelf maar aan hun toekomst moeten denken. Daarbij, wij hebben zowiezo arbeiders nodig. Dus als ze niet hard willen werken op school, mogen ze maar naar 't beroeps. Als de wereld vol advocaten zou zitten, dan waren we nu nergens. :Y)
    Niet dat ik arbeider wil worden.


    Where there is a sea there are pirates...

    Trafficlight schreef:
    nou, ik wil wel gewoon kunnen spijbelen, hoor. dat vind ik toch een stukje eigen verantwoordelijkheid. ik spijbel trouwens hartstikke verantwoordelijk. ik spijbel alleen bij de vakken waar ik het kan missen. ik zou bijvoorbeeld nóóit een les wiskunde, natuurkunde of scheikunde missen. :] alleen de vakken waar ik hoog voor stond. ;D

    Strenger dan onze school kan je praktisch niet optreden.
    Als je ook maar 1 uur afwezig bent of te laat ofzo, krijgen je ouders meteen een brief dat je afwezig was.
    Dus ik ben oneens met de stelling (cat)


    Never run out of reasons to smile...

    bij somige wel, jongens uit mijn oude klas spijbelde echt dagelijks en er werd niks aan gedaan


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Oneens.

    Neeeeeeeeeehhh x[
    Ik wil niet naar gym .. >.>

    Oneens.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Bumblebee schreef:
    Oneens, bij mij wordt er al veel te veel tegen gedaan.


    Some people make the world special just by being in it