• Jaa, ik had nu net zin om mijn oude knuffelkonijn nog eens dicht te pakken. Ik heb dat ding al 14 jaar ;D
    Hebben jullie ook nog altijd jullie lievelingsknuffel? En hoe heet die? :9~
    De mijne heet Flapke en het is een knijn, duh. :'D

    Witteke ~ En het is een wit beertje met roze oortjes en roze armpjes en beentjes [die topjes zo he]. En ik heb die gekregen toen ik geboren werd. :)

    Ik heb 6 jaar geleden een beer gekregen van mijn ouders in een blauwe pyjama die nu nog steeds in mijn bed ligt. :]
    Die noemt Dromer en ik zou ik echt voor geen geld willen missen. ^^


    Let the Night embrace you

    Aawww wat lief (flower)
    Mijn teddybeer (Teddy, hoe origineel) heb ik vorig jaar echt mijn kamer uitgegooid xD Dat wekt dan iig nog de illusie dat ik opgroei.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik heb ook zo een knuffelkonijnt (dat heel toepasselijk nijntje noemt). En ik heb hem nog steeds ergens in mijn kamer liggen. Toen ik vroeger ziek was, deed mijn moeder altijd met een soort van spul op zijn neusje zodat mijn neus niet meer verstopt zou zijn. elke keer als ik aan zijn neus ruik, ruik ik nog steeds die geur. Doet me gewoon aan vroeger denken ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb er nog een, de mijne is een ijsbeer en 'ze' heet Broem Beer.


    I am an idiot, I move.

    Dreamcatcher schreef:
    Ik heb ook zo een knuffelkonijnt (dat heel toepasselijk nijntje noemt). En ik heb hem nog steeds ergens in mijn kamer liggen. Toen ik vroeger ziek was, deed mijn moeder altijd met een soort van spul op zijn neusje zodat mijn neus niet meer verstopt zou zijn. elke keer als ik aan zijn neus ruik, ruik ik nog steeds die geur. Doet me gewoon aan vroeger denken ...

    Oh, dat is echt schattig ;D

    Ik heb een schaapje dat ik al vanaf mijn geboorte heb. En er ligt sinds een tijdje ook een heuze Suffer the IV in mijn bed, die door Emilie Autumn herself gemaakt is -trots-En ze heten MekMek(krul) & Suffer the IV :')

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 23:27 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Therapy schreef:
    (...)
    Oh, dat is echt schattig ;D


    Dankewel x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb een beer gekregen van mijn peter met nieuwjaar toen ik in het eerste leerjaar zat. En die knuffel had dus een kleedje aan. En het is nog steeds mijn lievelingsknuffel alleen slaap ik er niet meer mee. En haar naam is dus Lien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb meer een dekentje.. die ik al heel heel lang heb.. en ik slaap er nog steeds mee.. nouja dat ligt gewoon op mijn hoofdkussen als extra steun^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb een paar beertjes die ik echt al heel lang heb. Ik zal niet zeggen sinds mijn geboorte, maar wel echt al heel lang. En ohja, ze zijn naamloos. :')


    Tanya is de beste.

    Mijne is een naamloze teddydbeer. =x


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb een teddybear die heet Teddy en heb ik al sinds me geboorte. En een konijn die heet Nijn en heb ik bij me geboorte van de kapper gekregen.:Y)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Dreamcatcher schreef:
    Ik heb ook zo een knuffelkonijnt (dat heel toepasselijk nijntje noemt). En ik heb hem nog steeds ergens in mijn kamer liggen. Toen ik vroeger ziek was, deed mijn moeder altijd met een soort van spul op zijn neusje zodat mijn neus niet meer verstopt zou zijn. elke keer als ik aan zijn neus ruik, ruik ik nog steeds die geur. Doet me gewoon aan vroeger denken ...



    ik heb ook een knuffelkonijn dat nijntje heet
    ze is bruin en ze heeft een roze jurkje aan met blauw/groene bloemetjes:D


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik heb een naamloze-pandabeer, dat was mijn eerste knuffel die ik kreeg van mijn broer. _O_