• Ik wil eventjes iets vragen aan de mensen die erop willen antwoorden,en gescheiden ouders heeft. Ik wil eigenlijk weten; of jullie het zagen aankomen dat ze gingen scheiden? Of hoe jullie het merkten dat het niet meer zo goed ging. Sorry,moest dit een beetje een onbeleefde vraag zijn.Maar ik weet het eventjes niet meer hoe het bij mijn ouders zit.

    de mijne zijn uit elkaar maar toen dat gebeurde was ik 3 of 4 dus ik weet er bijna niks meer van
    en ik zag het al helemaal niet aan komen
    maar de mijne waaren nooit getrouwt maar ze woonde al wel 7 jaar samen


    To The Stars Through Adversity

    Mijn ouders zijn nu 5 jaar uitelkaar. en zag het niet aan komen. Zit best raar verhaal achter.


    it's true; i love you.

    mijne zijn gescheiden, ik had het niet zien aankomen.
    M'n moeder wou al scheiden toen ik 2 was maar ze wou dat niet want ik was nog te jong.(kwam ik achter)
    En ik hoorde via de vriendin van mijn zus/ stiefzus (ze woonde bij ons in huis).
    En ik dacht ze maakt een grapje...
    Even later zeiden mijn broers en zus ook dus ik dacht hea?
    nou toen hoorde ik het van mijn moeder.
    En er volgde alleen maar ruzie maargoed.....
    Vanaf mijn 11e had ik kutjaren en nu ik 15 ben begint het een beetje op een rijtje te komen....
    (k wil niet alles vertellen)

    Wel, ik zag wel dat het niet meer zo goed ging tussen mijn ouders, maar ik had niet verwacht dat ze gingen scheiden.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ni echt, m'n ouders hadden het op dat moment wel moeilijk,maar het kwam altijd weer goed na 'n moeilijke periode..nu was het duidelijk onmogelik aangezien m'n mama allang iemand anders had..de BEDRIEGSTER(6) dat zal ik haar echt nooit vergeven
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    nou ik was toen heel klein dus ik weet het eigenlijk niet.. sry kind


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn ouders zijn niet gescheiden, maar bij een vriendin van me is het nog maar een jaar geleden en zij zag dat echt niet aankomen!
    Bij mijn tante enzo hebben we het ook niet zien aankomen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    TOMTOMTOM schreef:
    Ik was 6 maand en heb ze nooit samen gezien. En daar ben ik ook heel blij om (':


    Hetzelfde, alleen was ik 4 maand. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik was 4. En hoewel ik het nog niet echt kon weten, voelde ik het wel aankomen. Die ruzies, je voelt wel spanning in huis. En op een avond is mijn vader het huis uitgelopen en is hij nooit meer terug gekomen.


    rules don't stop me

    ja ik zag het aankomen. :P


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    ik was 3 en zag het al aankomen,ze maakten vaak ruzie (:

    toen mn moeder terug was getrouwd,en daarna ook terug ging scheiden was ik 10,en toen had ik het ook heel erg zien aankomen ; ze maakten heel vaak ruzie,en in de auto vertelde mijn mama allemaal dingen tegen mij en mn broer en zus waaraan ze zich ergerde over mijn stiefvader,mijn stiefvader was nooit meer thuis s'avonds,mijn mama vertelde over een vrouw op zn werk...
    het was allemaal heel duidelijk,en dan had je nog eens alle ruzies,waardoor je het echt niet kon missen (:


    everybody needs a song.

    ik zag het niet aankomen, het ging gewoon goed en ineens was het over en gingen ze scheiden. en ik was uhmm 8 jaar ofzo dacht ik, dus daar lag het niet aan :Y)


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3