• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 13:01 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Tja als je hem zelf wilt "houden" moet je dat doen, maar het lijkt mij beter als je hem loslaat aangezien je, je alleen maar rot voelt. En als je hem dan wilt loslaten moet je gewoon niet meer met hem praten en niet aan hem denken.

    En ja ik weet het 'Makkelijker gezegd dan gedaan'.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 11:42 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee het is niet jouw schuld ;)
    Hij is jaloers
    Hij heeft de kans gekregen en heeft hem niet gegrepen en nu is hij te laat en dat kan hij niet accepteren ;)
    Vraag aan hem waarom hij precies boos is.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Bluh schreef:
    Tja als je hem zelf wilt "houden" moet je dat doen, maar het lijkt mij beter als je hem loslaat aangezien je, je alleen maar rot voelt. En als je hem dan wilt loslaten moet je gewoon niet meer met hem praten en niet aan hem denken.

    En ja ik weet het 'Makkelijker gezegd dan gedaan'.


    You'll never dream alone. <3

    Vergeet hem, hij heeft zijn kans gehad.


    None but ourselves can free our minds.

    Het is de schuld van Kees. Hij had maar eerder moeten zijn,als hij van je houd dan respecteert hij ook dat jij een andere jongen leuk vind

    Haha die namen (cool)
    maargoed,het is allemaal 'kees' zijn schuld,hij wijst je eerst af,ziet dan dat je een andere jongen leuk vind,en uit jaloezie wil hij je terug,als je hem dan afwijst gaat hij maatregelen nemen om jou zo hard mogelijk te kwetsen ?
    zeg hem dat je hem niet kwijt wilt,en hij veel voor je betekent,maar dat hij je toen heeft afgewezen,en je niet eeuwig ging blijven wachten tot zijn vrienden jou gingen accepteren.
    Dat je verder bent gegaan op liefdesvlak,en dat hij dat ook moet proberen (:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 15:50 ]


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    Haha die namen (cool)
    maargoed,het is allemaal 'kees' zijn schuld,hij wijst je eerst af,ziet dan dat je een andere jongen leuk vind,en uit jaloezie wil hij je terug,als je hem dan afwijst gaat hij maatregelen nemen om jou zo hard mogelijk te kwetsen ?
    zeg hem dat je hem niet kwijt wilt,en hij veel voor je betekent,maar dat hij je toen heeft afgewezen,en je niet eeuwig ging blijven wachten tot zijn vrienden jou gingen accepteren.
    Dat je verder bent gegaan op liefdesvlak,en dat hij dat ook moet proberen (:


    Ja maar dat is het probleem. Ik heb hem nu al zo vaak gezegt dat ie veel voor me betekend enzo. Maar hij zegt niks meer terug. Hij zegt dat ik het moet accepteren dat ie niks meer met mij wil te maken hebben O.o


    Sometimes it's best not to care.

    nee tuurlijk is het niet jouw schuld, hij word boos als jij iemand andres ontmoed, maar hij wilt geen relatie om je styl. dan heeft hij hier het probleem niet jij


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik snap niet als hij je afwijst en jij dan een ander leuk vindt niet meer met je praat hij heeft zijn kans dan gewoon gehad maar dan hoeft hij niet zo te doen door niet meer met je te praten hij kan gwn beter normaal doen en jij wilt hem niet kwijt


    Get A Life

    Als je echt van iemand houdt, moet je die ook kunnen los laten. Het is inderdaad erg om je beste vrienden te verliezen, dat heb ik ook vaak mee gemaakt omdat ik elke keer weer moest verhuizen. Maar het beste is, als je een kans hebt om met hem te praten, hem te vertellen dat je heel veel om hem geeft, en hem echt niet kwijt zou willen. Als je echt verliefd bent op Pietje, moet Keesje het maar accepteren ;)


    Slowly floating to the sky...

    Hij heeft zijn kans gehad dus heeft hij eigenlijk geen reden om zo te doen, als ik jou was ik zou me concentreren op die nieuwe jongen


    You're a star in heaven.

    Zeg maar bye bye zwaai zwaai tegen Keesje, verwaand joch. Je niet willen vanwege je stijl, maar als je een ander vind is het allemaal opeens jou schuld, en wilt hij niks meer met je te maken hebben. Misschien veranderd dat achterbakse rot joch wel van mening als je er hetzelfde over gaat denken, misschien krijgt hij dan spijt. En zo niet, dan weet je waar je al die tijd mee om ging. Al leek hij zo lief en aardig, hij is veranderd. Alhoewel ik dat betwijvel, jou niet willen vanwege je zogezegde 'stijl'. Volgensmij was hij nooit de jongen wie jij dacht dat het was, maar deed hij maar als of omdat hij je leuk vond.

    Ik heb dit zelfde probleem ook wel eens gehad, ik was er gebroken van. Maar weet dat als iemand mij breekt, ik hem niet meer hoef. Ik had hem ook nog helemaal open gekrabt, dé klootzak. Maar dat hoef jij mij natuurlijk niet na te doen. ;')

    Veel sterkte er mee<3


    Scream for mercy!

    Nou als die Kees zo doet is het een grote zak (sry als ik je hier mee kwets)
    maar ik bedoel, hij doet het contact al wat verwateren omdat hij niet met je kan hebben vanwege zijn vrienden.. zijn vrienden moeten zich bij zijn keus neerleggen als hij je leuk vind, en hij moet niet doen wat zijn vrienden willen. Dus jij had groot gelijk dat je voor een andere jongen ging. Het is zijn eigen fout dat het zo is moeten lopen.. Dus in plaats van zo kut tegen je te doen zou hij moeten blij zijn.. want anders kan je gewoon geen beste vrienden zijn.. iemand die zo doet, verdient zelf niet de titel vriend, maar eerder zak.
    Echt sry als ik hiermee je gevoelens kwets maar dit is mijn mening.. Beste vrienden doen dit elkaar niet aan. Hij kan eens iets voor je verzwijgen voor je te beschremen of niet te doen kwetsen ofzo.. maar dit gaat er gewoon over.. dumpen die handel..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    btw ligt het aan mij of zijn Kees en Pietje grappige namen x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    als jij van hem houd, is het misschien de beste keuze om hem te laten gaan.
    maar als je nou eens diep na denkt,
    was hij dan wel egt verliefd op je?
    als hij niks met jou durft te nemen vanwege de reactie van zijn vrienden dan is hij zielig.
    en zo'n goede vriend was het ook niet als hij je nu laat zitten..

    sterktee <33 ben er voor jou !

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 17:10 ]


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.