• ik wil dus paarse lokken
    waarschijnlijk bij mijn schuine pnny maar zal dst staan als ik deze http://www.haartrends.net/photos/uncategorized/2007/10/22/bruin_haar.jpg haar kleur heb?
    en waar moet je dat dan halen of meot je eht bij de kapper doen? en is het ook in in haar spoeling?


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik zou het bij de kapper laten doen, dan weet je tenminste dat het goed gaat ^^

    Moet je gewoon even met de kapper overleggen.
    Die heeft volgens mij ook niet permanente kleuringen. Misschien weet die ook waar je dat spul kunt kopen zodat je het voortaan zelf kunt doen :]


    I clicked my heels and wished for you.

    Bericht van Selfdestruct in dubbel topic:

    Selfdestruct zei op 8 juli 2009 - 21:30:

    Als je dat laat verver zou ik heel je haar iets donkerder doen, en dan je pony paars is wel leuk^^

    Ik weet dat je in Breda z'n winkel hebt waar je die verf kan kopen en die vervaagd langzaam, de kleur word dan valer en dan moet je opnieuw verven.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Moet je gewoon even met de kapper overleggen.
    Die heeft volgens mij ook niet permanente kleuringen. Misschien weet die ook waar je dat spul kunt kopen zodat je het voortaan zelf kunt doen :]


    bedankt ik zal het gelijk vragen echt super bedankt!!!!


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Als je dat laat verver zou ik heel je haar iets donkerder doen, en dan je pony paars is wel leuk^^

    Ik weet dat je in Breda z'n winkel hebt waar je die verf kan kopen en die vervaagd langzaam, de kleur word dan valer en dan moet je opnieuw verven.


    bedankt! dat lijkt me ook leuker als ik het donkerder doe !
    maar van die winkel in breda is iet te ver woon namelijk in het noorden.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Dat is een mooie combo :]
    Je kan het zelf proberen - neem bij voorkeur verf van een goed merk, bijv. L'oreal, daar staat ook de gevolgkleur aangegeven bij je natuurlijke kleur - en volg gewoon de instructies van het pakket. Mensen met zwart haar raad ik dit niet aan omdat zij het haar eerst moeten ontkleuren om dat resultaat te bereiken. Op dat soort momenten haat ik mijn haar.


    No growth of the heart is ever a waste

    rionnag schreef:
    (...)

    bedankt! dat lijkt me ook leuker als ik het donkerder doe !
    maar van die winkel in breda is iet te ver woon namelijk in het noorden.

    Bedenk wel voor jezelf of je haar het kan hebben om helemaal gekleurd te worden. Het kan heel droog worden maar dat verschilt per haartype.


    No growth of the heart is ever a waste

    We willen allemaal welles wat ^^
    maar als je naar je kapper gaat dan lukt het wel,moderne kappers kunnen wel iets doen en dan lukt het zoals jij het wilt hebben.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 10:41 ]

    Gaaf
    Ik had ook een halfjaar paarse lokken(ik heb bruin haar)
    Je kan naar de kapper gaan maar dat is duurder >.<
    Ik heb het gewoon zelf gedaan:D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    die tweede vrouw op die foto heeft prachtig haar. ik zou eventjes langs zo'n winkel gaan en dan eventjes zelf de haarverf kopen en die dan mee naar de kapper nemen, want ik denk niet dat die paarse haarverf van zichzelf hebben.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ben ik blind of zie ik geen paarse lokken in die foto o_o


    I recycle my thoughts.

    Lee schreef:
    Ben ik blind of zie ik geen paarse lokken in die foto o_o


    doed ze vraagt soort van of dat zou staan en dat iseen voorbeeld van de haar ??

    [/als ik het snap]


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    doed ze vraagt soort van of dat zou staan en dat iseen voorbeeld van de haar ??

    [/als ik het snap]

    Oh lol. Dan ben ik nog niet wakker.


    I recycle my thoughts.

    ja dat bedoel ik inderdaad!
    en ik ga het waarschijnlijk volgende week pas doen! hoop dta het mooi wordt!


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik dacht even aan Chibi van The Birthday Massacre, die had ook zwart met paarse plukken.
    Ik zou advies aan je kapper vragen.
    Succeeeeeeees.


    -