SAMEN.
I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
Trafficlight schreef: (...) soort van, ja. jac voert de discussie aan en wij gaan er op in. :]
but mensen, ik ga maar eens.... het was leuk met jullie "gepraat" te hebben..x'D hihi, ='] nouja.. in iedergeval, tot morgen ofzo.. x'D Baaaaai
See You Later, Alligator
Whipple schreef: (...) hihi, ='] en ik heb ze niet...[figuurlijk en letterlijk..x'D]
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
Trafficlight schreef: (...) ik ken het allemaal niet. alleen the oc, maar dat heb ik ook nog nooit gezien. :] ik zal het weleens googlen.
doeeei mierr.
Trafficlight schreef: (...) ik heb ze heel af en toe. nouja, ligt eraan wat voor situatie.
Whipple schreef: (...) but.. ik denk dat jullie dat onderhand al weten, ik ben een scheiterd..x'D en ik ben nooit degene die de eerste stap zet..x'D
-
Bumblebee schreef: (...) Hehe. Hij speelt nog in veel meer, maar dat was het eerste waar ik aan dacht.
Whipple schreef: but mensen, ik ga maar eens.... het was leuk met jullie "gepraat" te hebben..x'D hihi, ='] nouja.. in iedergeval, tot morgen ofzo.. x'D Baaaaai
viedeogame schreef: (...) gewoon doen, lucht op hoor
Whipple schreef: (...) ik heb ze dus niet..x'D maar ik ga nu echt...baai
Trafficlight schreef: (...) ik zal wel ff googlen, want misschien heb ik wel een film met hem erin gezien zonder dat ik dat weet.
oeh A smste me ;$ en hij komt zo online hoop ik