• Dat staat op Wikipedia, maar op de site van Island Records zelf is niks te vinden...
    Ik dacht eerst dat ze weg waren bij Universal en nu bij CherryTree Records zitten, want ze posten af en toe boodschappen op de site van CherryTree Records. Dus wou ik daar het adres van voor als ik eens iets wil sturen naar hen, maar dat vond ik ook niet! Op de vorige site van TH stond het adres voor dingen te sturen, maar nu staat er niks meer. Enkel bij de officiële fanclub heb ik een adres gevonden, dat van Universal. Maar de laatste update rond Tokio Hotel op die site (van Universal dus) is de stemproblemen van Bill. Dat dateert al van 2008, dus bij welke platenmaatschappij zijn ze nu?!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik weet het niet, maar denk eraan dat iedereen wat op Wikipedia kan schrijven, hè. :')


    ok

    Ik denk niet dat dat waar is, omdat, net zoals Masterpiece als zei, iedereen op Wikipedia het kan veranderen ;]
    Maarre, maakt het dan veel uit? ;x

    CherryTree Records is hun Amerikaanse recordlabel. Van Island Records heb ik nog nooit iets gehoord.

    x]
    Lijkt me niet.

    ff ik ga naar daar deze vakantie (universal) ik prop het daar wel in de bus m'n brief x') dat ze het maar aan TH geven(A) x')
    Xx

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 13:33 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    er wordt echt van alles gezegd ik weet het niet meer :O

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 13:31 ]

    Ik zou het begot nie wete...


    Got up on the wrong side of life today

    Tot zover ik weet zyn ze bij Cherrytree Records.
    En dit is een recordlabel onder Interscope Records, wat een Amerikaanse platenmaatschappy is, en deze Interscope Records is dan weer onderdeel van de Universal Music Group & Interscope-Geffen-A&M. (:

    Nee ze zijn nog steeds bij Universal Music. Maar die hebben vestigingen over de hele wereld en werken vaker samen met cheerytree voor amerikaans gerelateerde zaken. Island records zal puur weer een samenwerking zijn, want geloof me je komt niet zomaar onder universal contracten uit :'), en ontslaan doen ze de jongens niet want dan lopen ze veel te veel geld mis.


    Wie du mir, so ich dir.

    Oké, ik heb de oplossing gevonden!
    Ze zijn inderdaad nog steeds bij Universal. Dat staat in kleine letters onderaan de officiële site van Tokio Hotel zelf.
    Had ik weer niet opgemerkt... >.<


    [/Dit topic mag gesloten worden als het van mij afhangt.]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 18:23 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    je kunt er meer hebben dan 1 ;)

    x

    Tja, voor zo ver ik weet, zijn ze inderdaad nog bij Universial én bij CTR =]
    Van dat andere, heb ik nog nooit van gehoord..


    Echte Mädchen heulen nicht. [TC]

    Universal is de grootste platenmaatschapij ter wereld en heeft de beste geluids studios. Onder UNiversal vallen ook veel kleine platenmaatschapijen en daar hoor idd island records bij, en cherrytree record is hot in amrica, maar wat ik van hun weet is dat ze TH, CB, lady gaga tot nu toe alleen een beetje gepromoot hebben. Als ze in Europa/Duitsland geboren zijn blijven ze ook wel bij een maatschapij uit hun eigen omgeving, en Universal zit trouwens ook in Berlijn. Ze zullen af en toe een kleine samenwerking doen met andere company´s, komop zeg, iemand die Universal vergooir voor een kleinere goedkopere platenmaatschapij! Dat bestaat denk ik niet!


    Dit is mijn mening...!?

    Universal bestaat uit verschillende dingen
    Bijv. Def Jam en Interscope Records
    Dus ze zitten vast nog bij Universal

    Geen idee :')


    I don't need words to feel those lips.