• De film: Twilight the new moon komt normaal gezien uit in november.
    Maar de derder film: 'the eclipse' staat als op het programma.Half augustus wordt iedereen in canada verwacht voor de opnamens van de derde film!


    I need you like a heart needs a beat

    BlackKeys schreef:
    (...)

    Adôh, die is met meer Jasper :Y)

    You totally understand me. :$
    :X

    De opnamens zijn toch al bezig? :8


    everything you imagined, and more...

    Jeej:D

    de opnames voor Eclips zijn al lang bezig meiske :p


    Just a simple "I love you" (:

    Wist ik al, en Breaking Dawn filmen ze meteen daarna waarschijnlijk. Aangezien de acteurs niet qua looks mogen veranderen omdat vampieren normaal gezien niets veranderen ;]

    Eclipse staat gepland op zomer 2010. En dan hopelijk komt Breaking Dawn in het najaar van 2010 in de bioscopen! :'D

    En morgen ga ik Twilight halen bij de blokker, dan krijg je er een deurposter bij!:Y)


    -

    Backinthenew schreef:
    de opnames voor Eclips zijn al lang bezig meiske :p

    Nee hoor, pas in Augustus, hoe kom je daar nou bij? Serieus, die zijn nog niet bezig, ze zijn pas 1 maand geleden klaar met het filmen van New Moon, volgens mij verwar je die 2...


    -

    Selfdestruct schreef:
    Wist ik al, en Breaking Dawn filmen ze meteen daarna waarschijnlijk. Aangezien de acteurs niet qua looks mogen veranderen omdat vampieren normaal gezien niets veranderen ;]

    Eclipse staat gepland op zomer 2010. En dan hopelijk komt Breaking Dawn in het najaar van 2010 in de bioscopen! :'D

    En morgen ga ik Twilight halen bij de blokker, dan krijg je er een deurposter bij!:Y)


    ik ook xD ik zag het krantje gisteren en toen dacht ik op naar de blokker met gratis deurposter xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    JloveTH schreef:
    (...)

    ik ook xD ik zag het krantje gisteren en toen dacht ik op naar de blokker met gratis deurposter xD

    Ik had even mijn 'hysterische fan' momentje gisteren. Ik zag in maar liefst 3 krantjes Twilight staan XD


    -

    eclips (zo schrijf je t in NL) komt juni 2010 al in de bios, en volgens mij wordtie leuker dan new moon
    *kwijl*


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    Jeeeeeej [/sarcasm]
    Het is wel een mooie film, maar dat heel veel zó enthausiast zijn. Er zijn echt wel betere films ._. Alsof het dé film van 2009 was. Nou dat was het niet :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Naice= ]


    We can only learn to love by loving.

    in deel 2 en 3 gebuurt niet zo veel
    maar in 4 geburen alle leuke dingen.!!

    Bumblebee schreef:
    Volgens mij wordt Eclipse de beste. :Y)

    Dat denk ik dus ook:Y)
    En dat komt mede omdat er meer jasper in voor komt <33333:$

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 17:23 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Ze laten er onwijs veel belangrijke scenes uit.


    Some angels have no wings.

    zo erg is dat toch niet hou sneller hou beter(A)