• Aangezien er hier zoveel fans zijn heb ik een vraagje.

Ik heb namelijk van vele mensen gehoort dat hij zijn neus heeft laten opereren omdat hij dezelfde neus had als zijn vader, en hij niet op hem wouw lijken.

En dat hij zelf niet wit wouw, maar dat het komt door een huidziekte waar door hij zijn pigment verloor, en dus blank werd.

Is dat waar, want dan moet ik zeggen dat ik dat nog niet wist.. Maar ja, who knows?

Scream for mercy!

Er zijn zoveel verhalen erover. Over z'n neus is het dus zo dat ie hem gebroken had. Maar óók dat ie gepest werd en dat ie hem daardoor heeft verandert. Over z'n huidskleur gaat inderdaad de ronde dat hij 'n huidziekte had. Maar ook dat hij liever blank als gekleurd wilde zijn. I say, whatever. Believe what you wanna believe. :'D

I don't need to explain myself, I know I'm right.

Hij zelf beweert dat hij het heeft gedaan omdat hij dan hogere tonen zou kunnen zingen, fsoo.
    Ik geloof hem.

ok

En over het wit worden, dat was inderdaad een pigmentziekte.

ok

@ Masterpiece:
    Je zingt juist zuiverder met een bredere neus. Waarom denk je dat er zoveel gekleurde mensen beter kunnen zingen dan de meeste blanke mensen? Search it up by Google. En het is nog altijd niet zeker óf het wel een pigmentziekte was. Maar zoals ik al eerder zei:'Er zijn zoveel verhalen en redenen voor Michael z'n leven. Maar geloof het verhaal dat je wílt geloven'.
    -end of conclusion-

I don't need to explain myself, I know I'm right.

Hij heeft 2 keer zijn neus laten opereren en heeft idd een huidziekte waardoor hij zijn zwarte kleur verloor.

UseSomebody schreef:
    Hij heeft 2 keer zijn neus laten opereren en heeft idd een huidziekte waardoor hij zijn zwarte kleur verloor.

Ik denk dat dat wel meer dan 2 keer was.
    Maar tis zijn muziek dat belangerijk is niet hoeveel keer hij zijn neus enzo heeft laten opereren.

I need you like a heart needs a beat

tuurlijk is dat geen pigmentziekte. als je een pigmentziekte hebt dan heb je meestal van die vlekken weetjewel. volgens mij was het gewoon weer 1 van zijn domme operaties.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Trafficlight schreef:
    tuurlijk is dat geen pigmentziekte. als je een pigmentziekte hebt dan heb je meestal van die vlekken weetjewel. volgens mij was het gewoon weer 1 van zijn domme operaties.

hij had die vlekken ook. Maar ze hebben eerst de bleke huid proberen camoufleren met donkere make-up, maar nadien werden de witte plekken te veel en hebben ze het omgekeerd gedaan; lichte make-up om de resterende donkere huid weg te werken. Als je goed kijkt, kan je op sommige foto's zien dat hij plekken heeft..

ik weet het niet. Ik denk dat hij zijn huid heeft laten bleken :O

KimxBill schreef:
    ik weet het niet. Ik denk dat hij zijn huid heeft laten bleken :O

dat denk ik ook nog steeds :$

Die ziekte bestaat wel maar het betreft nooit je hele huid. Je ziet wel eens van die negers die witte pigmentvlekken hebben. Het melaninegehalte in hun huid breekt dan af. Het is het omgekeerde proces van het bruin worden van blanke mensen. Maar zoals ik al zei, het betreft nooit je hele huid. Dat is gewoon onmogelijk. Logischer verklaring: MJ heeft hormonen toegediend gekregen die het melaninegehalte geleidelijkaan afbreken, dus kunstmatig.
    Dit weet ik door mijn geniale oom _O_

No growth of the heart is ever a waste

UseSomebody schreef:

None but ourselves can free our minds.

ik wist wel dat hij geen ziekte had. hij wilde gewoon die operatie verdoezelen. je kunt nooit zó wit zijn. kan echt niet.

UseSomebody schreef:

Op het nieuws zeiden ze een keer dat ze bij het onderzoek, als hij al dood was, 9 littekens van operatie's hebben gevonden. Dus, ik denk wel dat hij zich een paar keer meer heeft laten opereren.

Tanya is de beste.

Imperd schreef:
    (...)
    Op het nieuws zeiden ze een keer dat ze bij het onderzoek, als hij al dood was, 9 littekens van operatie's hebben gevonden. Dus, ik denk wel dat hij zich een paar keer meer heeft laten opereren.

ja, maar hij heeft bij een concert ook eens brandwonden opgelopen op zijn hoofd en in zijn gezicht en hij heeft daardoor ook plastische chirurgie gekregen. Maar dat was gewoon nodig.