Ik ben echt heel bang.
Twee jaar geleden was mijn pink uit de kom gegaan, omdat hij heel erg uit de kom was lukte het pas na 5 uur om hem er weer in te krijgen; Een sterkere dokter moest uit z'n bed gebeld worden om het gedaan te krijgen. Omdat het toen zo lang geduurd heeft staat deze nog steeds een beetje scheef en dat zal nooit meer goedkomen. Voor mensen die niet weten hoe iets weer ín de kom komt: Ze trekken zo hard aan het deel dat uit de kom gegaan is totdat het er weer in zit, dit doet vreselijk veel pijn.
Nu was ik zaterdag op het strand en voel ik opeens een pijnscheut en dan voel ik mijn kleine teen niet meer, dus ik hou mijn been boven water, zie ik dat hij een stuk overeind staat. Ik laat het aan mijn vader zien, zegt hij: 'Die is uit de kom.' Ik begin dus keihard te janken, om het idee dat ik weer die pijn moet voelen en weer naar het ziekenhuis moet. Dan ren ik het water uit en voel ik ineens m'n teen weer. Ik kijk ernaar en hij zit weer goed. Nu ben ik dus bang dat er weer zoiets gebeurd en zit ik de hele tijd aan die kleine teen.
Iemand ervaring met zo'n soort situatie?
hoi, jij bent leuk.