• Jaja, ik heb een boekje gemaakt waar allemaal Fashion dingen in staan. Ik, de lieverd, wil ze wel met jullie delen. (flower)
    Oke, ik heb verschillende onderwerpen erin staan..
    - Mooi makers [maskertjes en dat soort dingen]
    - Kleding pimpen
    - Make-up
    - Kleding [dit zijn jammer genoeg alleen maar plaatjes..]
    - Make up feestdagen.

    Waar wil jij wat van weten? (graag met details, ik zeg ook wel of ik de tips heb of niet)

    xkus



    Zwarte kleding, jeans, en basics vormen een goede basiscollectie, maar vandaar uit moet je verder kijken. Grote oorbellen, een mooie ketting, opvallende sjaal of stoere armbanden maken je outfit al een stuk persoonlijker. Een simpel jurkje kun je spannender maken door er een gekleurde legging of eentje met glitter of print onder te dragen. Als je een vrolijk vestje combineert met stoere gympen of mooie laarzen ziet je outfit er ook al sprankelend uit. Met andere woorden: Gebruik verschillende kleuren en durf te compineren. Zo kom je erachter wat jou goed staat.


    EGYPTIAN GOD

    ps; je kan niks vragen over kleding.. want; ik zei het al, er staan alleen maar plaatjes wat ik graag wil hebben ;p


    EGYPTIAN GOD

    hoe je het beste dingen kan pimpen enzoo want dat wil ik wel doen maar hoe weet ik niet!

    BonDuElle schreef:
    hoe je het beste dingen kan pimpen enzoo want dat wil ik wel doen maar hoe weet ik niet!


    De eerste tip is; In sommige tijdschriften staan wel tips om te pimpen. Maar wil je een nieuw ding er van maken, of om een outfit op te fleuren?


    EGYPTIAN GOD

    Achja, ik ga er van uit om een outfit op te fleuren.

    Zwarte kleding, jeans, en basics vormen een goede basiscollectie, maar vandaar uit moet je verder kijken. Grote oorbellen, een mooie ketting, opvallende sjaal of stoere armbanden maken je outfit al een stuk persoonlijker. Een simpel jurkje kun je spannender maken door er een gekleurde legging of eentje met glitter of print onder te dragen. Als je een vrolijk vestje combineert met stoere gympen of mooie laarzen ziet je outfit er ook al sprankelend uit. Met andere woorden: Gebruik verschillende kleuren en durf te compineren. Zo kom je erachter wat jou goed staat.


    EGYPTIAN GOD