• Helaas brengt de Spotlight niet voldoende op om Q. in de lucht te houden.

    Daarom is er sinds vandaag reclame bovenaan elke pagina. Helaas is het niet anders.

    Voor de duidelijkheid: de spotlight zal niet verdwijnen.

    Mocht je reclame tegenkomen die niet geschikt is voor minderjarige bezoekers, dan kun je altijd een moderator op de hoogte stellen. Je moet dan even de URL melden die onderaan de advertentie staat! Dan kunnen we instellen dat deze reclame (na een uurtje) niet meer getoond wordt.

    Hopelijk begrijpen jullie deze beslissing en klikken jullie regelmatig op de advertenties

    [edit]
    Als het goed is is de spotlight in alle browsers weer te zien (Y)


    Dit is mijn signature...

    Quizlet was getransformeerd in een datingsite door al die 'pas jij bij mij' quizlets. Nou met al die dating reclame's weet ik het zeker. :9~:9~:9~


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    Quizlet was getransformeerd in een datingsite door al die 'pas jij bij mij' quizlets. Nou met al die dating reclame's weet ik het zeker. :9~:9~:9~

    Jah, als je je eenzaam voelt, dan klik je gewoon op zo'n advertentie.. :X


    You'll never dream alone. <3

    Alle dating advertenties worden eruit geschopt. Je kunt je onder de 18 toch niet inschrijven :P


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Alle dating advertenties worden eruit geschopt. Je kunt je onder de 18 toch niet inschrijven :P

    tot zoveer de guizletdatingsite


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Dit kwam ik toevallig tegen

    http://girls.parship.nl/?pscode=02_500_32006_0204_0018_0012_empty

    Een homo-datingssite :l.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Selfdestruct schreef:
    kan de reclame niet ergens anders geplaatst worden? O.o


    idd, beneden bijvoorbeeld dan hindert ie niet en is iedereen tevreden ^^

    Ik vind die reclame irritant! (N)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kunnen jullie sites die niet voor minderjarige ogen bestemd zijn ajb bij een mod melden? Want wij lezen niet altijd dit topic ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Zolang Q maar blijft bestaan en de hele pagina niet volstaat vind ik het helemaal niet erg, ik vind het niet storend ofzo


    You're a star in heaven.

    Ehm.. ik neem toch aan dat we nog niet zo snel crematie muziek nodig hebben? er staat namelijk ook een reclamespotje voor crematiemuziek!
    van: www.Yarden.nl


    Better to leave than to be gone.

    Rutger schreef:
    Alle dating advertenties worden eruit geschopt. Je kunt je onder de 18 toch niet inschrijven :P

    niet alle :X
    ik zie nu een dating site voor 50 plussers XD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    @Immortal: Meld de link via een pb of in dit topic zodat wij hem kunnen doorgeven aan Rutger en dan wordt hij eruit gehaald. :Y)


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    @Immortal: Meld de link via een pb of in dit topic zodat wij hem kunnen doorgeven aan Rutger en dan wordt hij eruit gehaald. :Y)

    ja maar hij is weer weg ><
    nu moet ik wachten :P


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    oké ik vond die reclame al iritant!


    stay Nyappy

    Ik vind het wel gezellig staan eigenlijk :P


    Life is hard and then we die